به گزارش ایرنا مسابقات ژیمناستیک دختران لیگ باشگاه های کشور با حضور 17 استان در رده های سنی زیر 9 و 12 سال در تهران برگزار شد.
تیم استان کردستان با پنج ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد و موفق شد با کسب 2 نشان نقره و سه مدال برنز به کار خود پایان دهد.
در رده سنی 9 سال یلدا پروردگاری در بخش موازنه بر سکوی دوم ایستاد و عنوان سوم قهرمان قهرمانان را نیز بدست آورد، ژوان ندری مقام دوم چوب موازنه را به نام خود ثبت کرد و روژا حیدری نیز در چایگاه چهارم حرکات زمینی قرار گرفت.
در رقابت های زیر 12 سال، کیانا فتحی در بخش پارالل و چوب موازنه به ترتیب نشان نقره و برنز مسابقات ژیمناستیک دختران لیگ باشگاه های کشور را کسب کرد.
در نتیجه تیمی، تیم استان کردستان بعد از کرمان بر سکوی دوم بخش زیر 9 سال ایستاد و استان آذربایجان غربی در جایگاه سوم قرار گرفت.
فرنوش سعیدی و طاهره اصلانی به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست تیم کردستان را همراهی می کردند.
این مسابقات 21 و 22 تیر در سالن شهید آذرپی تهران برگزار شد.

**عیادت مدیرکل ورزش و جوانان استان از قهرمان و مسئول ورزشی کردستانی
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان شامگاه یکشنبه 25 تیر از غیاث احمدی قویترین مرد استان و علی پژگول رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی در بیمارستان توحید سنندج عیادت کرد.
پژگول رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی استان کردستان به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری بود و در حال حاضر وضعیت او رو به بهبود است.
احمدی که یکی از قهرمانان بخش قویترین مردان است و حضور در چندین دوره از رقابت های کشوری را کارنامه خود دارد، بر اثر مسمومیت تحت درمان است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.