رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ فوتسال با عنوان جام امر به معروف و نهی از منکر با حضور سرپرستان تیم های شرکت کننده و مسئول کمیته فوتسال و دبیر هیئت فوتبال در محل دفتر این هیئت در شهرستان کامیاران برگزار شد.
باجلانی افزود: در این مسابقات 12 تیم از ارگان ها و دستجات آزاد حضور دارند و در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته این مسابقات به مدت سه ماه طول خواهد کشید اظهار کرد: تیم های شرکت کننده طی 11 هفته در روزهای جمعه هر هفته در سالن ورزشی زنده یاد سورسوری با هم رقابت خواهند کرد.
در بازی های برگزار شده در هفته اول که در روز جمعه 16 تیر برگزار شد تیم های توحید، الوان، کاوش، زاگرس و شاهین حریفان خود را شکست دادند و دیدار تیم های پیروزی و کاوانه با تساوی به پایان رسید .
پیروزی کامیاران در اولین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال بانوان به مصاف استقلال ساری می رود
رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: قرعه کشی رقابت های فوتسال لیگ برتر دختران باشگاه های کشور روز دوشنبه 12 تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد و تیم پیروزی کامیاران اواخر مرداد در اولین بازی خود با استقلال ساری دیدار خواهد کرد.
باجلانی با اشاره به اینکه مراسم قرعه کشی رقابت های فوتسال لیگ برتر دختران باشگاه های کشور با حضور نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان و نمایندگان تیم های شرکت کننده در مرکز ملی فوتبال انجام شد افزود: در این دوره از رقابت ها 14 تیم از باشگاه های مختلف کشور به رقابت خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه تیم پیروزی کامیاران به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور خواهد داشت اظهار کرد: این تیم فصل گذشته با حضور در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور توانست با صعودش قبل از اتمام مسابقات به عنوان یکی از تیم های شگفتی ساز معرفی شود.
نماینده استان کردستان با صعود به سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور نخستین حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهد کرد.
سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور فصل 96 با حضور تیم های پیروزی کامیاران، حفاری ملی ایران، پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، دختران کویر کرمان، بازرگانی امیر نوشهر، شهرداری رشت، می رشت سپید رود، شهرداری البرز زنجان، کارا شیراز، سپاهان اصفهان، سایپا تهران، استقلال ساری و مس رفسنجان برگزار خواهد شد.
این رقابت ها در یک گروه برگزار خواهد شد و تیم های شرکت کننده به صورت رفت و برگشت به مصاف حریفان خود می روند.
پیروزی کامیاران نماینده استان کردستان روز جمعه 27 مردادماه رأس ساعت 11 صبح در نخستین دیدار در مقابل استقلال ساری قرار می گیرد.
در پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور فصل 96 ، دو تیم آخر جدول به رقابت های دسته یک سقوط خواهند کرد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/6108
خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.