به گزارش ایرنا، این واگذاری طی قراردادی به استناد'بند ج ماده (1)آیین نامه اجرایی موضوع ماده88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت' بین شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان انجام یافته و این اقدام از مصوبات جلسه گروه تخصصی ساختار و فناوری مدیریتی اداره کل و ارشاد اسلامی کردستان منعقد شده است.
در این قرار داد شهرداری مریوان حمایت خود را بصورت کامل از فعالیت های فرهنگی هنری اعلام کرده و قرارداد منعقد شده در راستای ارائه خدمات فرهنگی-اجتماعی بیش از پیش به شهروندان و اهالی فرهنگ می باشد.
شهرداری مریوان آمادگی خود را برای واگذاری رایگان سالن فرهنگسرا به انجمن ها و نهادهای مردمی جهت فعالیت های آموزشی فرهنگی و هنری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اعلام کرده است.
مریوان از شهرستان فعال فرهنگی استان کردستان بوده و امسال دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی در کنار دریاچه زریبار این شهرستان برگزار می شود.
شهرستان مریوان در استان کردستان و در همسایگی مرز ایران و عراق قرار گرفته‌ است و شهر مریوان در 125 کیلومتری شمال غربی سنندج قرار دارد.
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 1396 جمعیت کردستان یک میلیون و 603 هزار و 11 نفر است که از این تعداد 70.8 درصد در مناطق شهری و 29.2 درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.
3034/3020
**خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.