تقی حیدری روز سه شنبه در حاشیه گلنگ زنی پروژه ساماندهی، لوله گذاری و هدایت فاضلاب دهستان پایگلان از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مشارکت مردم در اجرای پروژه های طرح شهید شوشتری را از شاخصه های مهم آن بیان کرد و افزود: در اجرای طرح شهید شوشتری تلاش خواهیم کرد از وجود مردم منطقه به ویژه جوانان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: طرح شهید شوشتری در راستای فرامین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در جهت رفع محرومیت زدایی در کشور است که با نظر مساعد فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در 2 نقطه شرق و غرب استان یعنی شهرستان های بیجار و سروآباد اجرایی خواهد شد.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس استان کردستان در شهرستان سروآباد اضافه کرد: به دستور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان طرح شهید شوشتری با اجرای پروژه فاضلاب کشی روستای پایگلان از امروز رسما در شهرستان سروآباد استارت زده شد و تلاش خواهیم کرد در ادامه سایر طرح ها و پروژه ها را در این شهرستان اجرایی کنیم.
وی اظهار کرد: طرح شهید شوشتری در 30 روستای شهرستان سروآباد که روستاهای محروم و آسیب پذیر بوده و از قبل مطالعات لازم بر روی آنها انجام شده و شناسایی شده اند، اجرا خواهد شد که این پروژه ها در بخش های بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، معیشتی، اشتغال و عمران و آبادانی است.
وی گفت: پروژه فاضلاب دهستان پایگلان به طول هزار و 500 متر و با صرف اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از پروژه های عظیم طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباد است که قرارگاه پیشرفت و آبادانی تعهد می دهد این پروژه به صورت دقیق و کامل اجرا کند.
به گزارش ایرنا، طرح شهید شوشتری در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری توسط سپاه بیت المقدس استان کردستان با همکاری بنیاد برکت در 2 شهرستان سروآباد و بیجار استان کردستان به منظور اشتغالزایی و محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت های موجود در این شهرستان ها ظرف مدت 2 سال و با اعتبار 2 هزار میلیارد ریالی اجرا می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/ انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.