به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، در ششمین اردوی ناشنوایان 22 ورزشکار انتخاب شده از سراسر کشور حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر سید حسن روشن سرمربی تیم ملی فوتبال انجام می دهند.
میلاد محمدی فوتبالیست ناشنوای کامیارانی نیز با دعوت کادر فنی فدراسیوندر ششمین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان حضور داشته و وی تیر سال 95 به رقابت‌های ناشنوایان قهرمانی جهان در کشور ایتالیا اعزام شد و همراه با تیم ملی کشورمان به عنوان سیزدهم دست یافت.
ششمین مرحله از اردوهای تیم ملی برای شرکت در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان در ترکیه برگزار می شود و تمرینات تیم ملی از روز پنجشنبه هشتم تیر در کمپ تیم های ملی فدراسیون در تهران آغاز شده است.

**رقابت های بدمینتون انتخابی بزرگسالان کردستان در سنندج برگزار شد
مسابقات بدمینتون انتخابی بزرگسالان استان کردستان به مدت یک روز برای حضور در رقابت های رنکینگ کشوری به میزبانی سنندج برگزار شد.
این مسابقات در 2 بخش انفرادی و 2 نفره در خانه بدمینتون سنندج برگزار شد و 30 بدمینتون باز از شهرستان های تابعه استان به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و رضا شهبازی از دیواندره ، متین اسدی و مبین ثلاثی هر دو از سنندج مقام های اول تا سوم در بخش انفرادی این رقابت ها کسب کردند.
در بخش 2 نفره نیز زانا قادری و پارسا شهبازی از دیواندره مقام اول را بدست آوردند، یوسف کابله سوری و میلاد اکبرنیا از سنندج جایگاه دوم را از آن خود کردند و دانا نامداری و مهران درخشانی از مریوان موفق به کسب مقام سوم شدند .
نفرات برتر رقابت های انتخابی بزرگسالان استان به مسابقات رنکینگ کشور که طی روزهای 13 تا 16 تیر در زنجان برگزار می شود، اعزام می شوند.
مهران شهبازی بدمینتون باز ملی پوش دیواندره ای نیز با توجه به شرایط خاص و عنوان های کشوری و بین المللی مستقیما در مسابقات کشوری حضور می یابد.
3034/ 3020
** خبرنگار: حسن حسین زاده /** انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.