منوجهر فخری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراحل اولیه احداث این پروژه، شامل صدور پروانه و شناسایی سرمایه گذار این طرح انجام شده و در حال حاضر عملیات پی کنی آن در حال اجرا است.
وی اظهار کرد: این مجتمع با زیربنای هزار و 350 متر مربع دارای یک طبقه زیرزمین با کاربری انبار تجاری، طبقه همکف با کاربری تجاری و طبقات اول تا چهارم هر کدام سه واحد با کاربری خدماتی است.
شهردار سنندج مدت زمان اجرای پروژه احداث مجتمع تجاری – خدماتی داراب را 14 ماه اعلام و ابراز امیدواری کرد، با جذب سرمایه گذار بتوانیم در راستای اجرای پروژه های مشارکتی و عمرانی در سطح شهر گام های اساسی برداریم.
وی در ادامه افزود: مشکلات مالی یکی از مهم ترین مشکلاتی است که در چند سال اخیر گریبانگیر شهرداری ها شده و تنها راهکار حل این مشکل جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی است.
فخری بیان کرد: تعداد زیادی از زمین ها در نقاط مختلف شهر وجود داشت که مالکیت آنها در اختیار شهردار بوده اما هیچگونه استفاده بهینه ای از این زمین ها نمی شد.
وی گفت: با هدف ایجاد درآمد پایدار و احیاء زمین های تحت مالکیت شهرداری در چند سال اخیر، عملیات احداث چندین مجتمع تجاری _خدماتی و مسکونی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
شهردار سنندج اظهار کرد: عملیات احداث مجتمع تجاری - خدماتی بلوار سید قطب در 6 طبقه، مجتمع تجاری خدماتی میدان مولوی در هفت طبقه و مجتمع تجاری- خدماتی و مسکونی خیابان مردوخ در چهار طبقه از جمله پروژه های مشارکتی این شهرداری در چند سال اخیر بوده که 2 مورد این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری هم رسیده است.
پروژه مجتمع تجاری – خدماتی داراب در زمینی به مساحت 208 متر مربع و در 6 طبقه احداث خواهد شد.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.