محمد فلاحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف حفاظت از جنگل ها و اراضی ملی، 16 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی کوه 'بابوس' برای ایجاد تفرجگاه با حفظ گونه های جنگلی به شهرداری بانه واگذار شد.
وی اظهار کرد: بخشی از این اراضی توسط سودجویان و زمین خواران فرصت طلب قطعه بندی شده و با قولنامه کذایی و جعلی به افراد ناآگاه به قانون فروخته شده بود.
فلاحی با بیان اینکه زمین های واگذار شده به شهرداری بانه فنس کشی شد اضافه کرد: در راستای حفاظت از اراضی ملی، شهرداری این محوطه را فنس کشی کرد که در هنگام فنس کشی محل با ممانعت مالباختگان مواجه شدیم که با همکاری دادستان دستور داده شد که برخورد لازم با افراد سودجو صورت گیرد.
وی تاکید کرد: مال باخته گان باید از افراد سوجود و فرصت طلبی که زمین ها را به آنها فروخته اند برای باز پس گیری مال خود شکایت کنند که در این راستا دستگاه قضایی نیز با جدیت با سودجویان برخورد می کند.
فلاحی تاکید کرد: در راستای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی خدادادی از شهروندان درخواست می شود که با مشاهده هر گونه دخل و تصرف افراد فرصت طلب موارد را به فرمانداری و دستگاه قضایی اطلاع دهند.
وی از مردم خواست فریب زمین خواران فرصت طلب را نخورند و در هنگام خرید زمین یا ملک، اطلاعات لازم را در مورد زمین داشته باشند بعد اقدام به خرید کنند.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/6108
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.