معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور رفع موانع تولید را از وظایف دولت برای رونق کسب وکار و ایجاد اشتغال دانست.

بە گزارش ایلنا، علی یزدانی در نشست مشترک دولت و بخش خصوصی استان کردستان گفت: تا جایی کە امکان دارد باید مشکلات بخش تولید را حل کردە و از ارجاع اختلافات بە محاکم پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکە در سالی کە بە سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال نامگذاری شدە است باید همە همت خود را در جهت افزایش تولید و اشتغال بکار بگیریم.

یزدانی با اشارە بە اینکە دولت در سال گذشتە برای رونق بخش صنعت تسهیلاتی را در اختیار این واحدها قرار داد، گفت: امسال در سایت بهین یاب بخش معدن نیز ورود پیدا کردە و صاحبان معادن دارای مشکل می توانند از آن تسهیلات بهرە مند شوند.

وی در ادامه بە توسعه شهرک صنعتی شمارە ۳ سنندج نیز اشارە کرد و اظهار داشت: آمادە سازی شهرک شمارە ۴ سنندج نیز در دست اقدام است کە منابع لازم آن از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می‌شود.

یزدانی ادامە داد: شهرک صنعتی شمارە ۴ سنندج بعد از ۱۴ سال بلاتکلیفی فعال شدە است و در فاز اول۳۰۰ هکتار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در فاز اول ۲۷۰ واحد صنعتی کوچک واگذار شود و بە این منظور اختیارات کامل بە هیات استانی واگذار شدە است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.