ماموستا معروف خالدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه در تصمیم گیری های کشور، میزان، رای ملت است افزود: انقلاب اسلامی ایران براساس دین اسلام، قران و رای ملت بنا نهاده شد.
امام جمعه شهرستان دیواندره با بیان اینکه اسلام برای تصمیمات مردم احترام خاصی قائل است گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مسائل و تصمیم گیری هاهمانند انتخابات، براساس رای و نظر مردم است.
وی در ادامه به حمله موشکی ایران بر علیه تروریست های داعش اشاره کرد و افزود: دشمنان جمهوری اسلامی می خواستند مساله امنیت را خدشه دار کرده و زیرسوال ببرند اما با هوشیاری ملت و تلاش نیروهای امنیتی و سپاه نقشه های شوم آنان نقش برآب شد.
ماموستا خالدی اظهار کرد: سپاه با این حمله موشکی باردیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به اثبات رساند و به جهانیان نشان داد اقتدار کشور ایران بالاتر از آن است که دشمنان بتوانند به آن ضربه بزنند.
وی افزود: این حمله موفقیت آمیز به دشمنان نشان داد که اگر یک بار دیگر بخواهند مشکلاتی بر علیه کشور ما درست کنند با ضربانی از این سنگین تر مواجه خواهند شد.
به گفته وی حمله موشکی ایران تنها به داعش نبود بلکه هشداری برای کسانی که در هر کجای دنیا بخواهند به امنیت کشور آسیب بزنند نیز بود.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.