به گزارش خبرنگار ایرنا نژاد شهیدی شامگاه دوشنبه در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس که در سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد، افزود: مردم ایران در روز جهانی قدس همگام با همه مسلمانان جهان با اتحاد و حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز مقدس اقتدار و همبستگی خود را به جهانیان نشان می دهند.
وی اضافه کرد: هدف از برگزار راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اعلام اتحاد، همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان برای اعلام انزجار از رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی است.
وی ادامه داد: با ظلم و بی رحمی های که رژیم صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم فلسطین روا داشته ضروری است که اتحاد و همدلی مسلمانان در همه زمینه به شیوه مناسبی عملیاتی شود.
وی تاکید کرد: ملسمانان باید با اتحاد و همبستگی خود در همه زمینه ها امنیت و آرامش را در جهان اسلام برقرار کنند و راه ترقی و گسترش دین مبین اسلام را در جهان فراهم کنند.
شهیدی بابیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه های سیاسی کشور سبب پیروز و اقتدار بیشتر نظام می شوند گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر عهد و پیمان خود را با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی تازه می کنند.
شهیدی گفت: بدون شک راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت مسلمانان جهان در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین می شود و این اتحاد و همدلی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان موثر واقع می شود.
وی افزود: باید برای اجرای راهپیمایی باشکوه قدس همه سازمان ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و زمینه حضور مردم را فراهم و برنامه ای متناسب با فرهنگ و آداب مردم بانه برگزار شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بانه اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری با شکوه راهپیمایی روزجهانی قدس فراهم شده و این راهپیمایی عظیم همگام با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
وی با دعوت از آحاد مردم جامعه برای برگزاری پرشور راهپیمانی روز جهانی قدس افزود: راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس جمعه ساعت10:30 صبح در چهار راه اداره اوقاف شروع و در میدان امام خمینی(ره) برای ایراد سخنرایی و اجرای برنامه های ویژه تجمع می کنند.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
در 16 مرداد 1358، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی رژیم اشغالگر قدس، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند تا در این روز مسلمانان همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز روز جمعه دوم تیر همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می شود.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.