به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد فلاحی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک بانه افزود: یکی از عوامل ایجاد ترافیک در سطح شهر شرایط نامناسب ایستگاه های مسافربری در نقاط مختلف شهر است باید وضعیت این ایستگاه ها مسافربری ساماندهی شود.
وی ایجاد ایستگاه های مناسب برای مسافران و سرویس های مسافربری را ضروری دانست و تاکید کرد: وضعیت محل توقف مسافران مسیر بانه سردشت بسیار نامناسب است ایجاد ایستگاه مناسب برای ساماندهی این محل ضروری است.
فلاحی گفت: وانت بارهای میوه فروش در محل های مختلف شهر توقف می کنند که توقف این وانت بارها سبب ایجاد ترافیک سنگین در شهر می شود که باید شهرداری و پلیس راهور از توقف و تردد وانت بارهای میوه فروش به منظور روان سازی ترافیک جلوگیری کنند.
وی افزود: برای کاهش بار ترافیکی مسیرهای شهرک دمامه، بلوار مرزبانان و مقابل سپاه اصلاح هندسی شود و همچنین مسیرهای که بار ترافیکی سنگین دارند باید اصلاح هندسی شود.
فرماندار بانه بابیان اینکه بکارگیری دوربین ثبت تخلفات را ضروری است اظهار کرد: با پیگیری مراجع ذی صلاح در آینده نزدیک یک دستگاه دوربین آنلاین و خودرو ویژه ثبت تخلفات رانندگی توسط شهرداری بانه راه اندازی می شود.
وی بر لزوم ایجاد سرعتکاه ها در نقاط حادثه خیز تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از حوادث ناگوار ناشی از تصادفات رانندگی در سطح شهر باید سرعتکاه های در نقاط حادثه خیز ایجاد شود.
فلاحی اضافه کرد: وانت بارهای میوه فروش در اکثر شهرها وجود دارد باید به حاشیه شهر در بلوار مرزبانان و عثمان آباد منتقل شوند.
شهردار بانه نیز گفت: بعد از اصلاح هندسی سه راه بیمارستان تردد در کوچه های دسترسی به خیابان صلاح الدین ایوبی بیشتر شده که سبب سلب آسایش ساکنان این محلات شده است.
بابک رستم پور افزود: در این خیابان 400 متری 6 خروجی در طرفین خیابان وجود دارد که باید خروجی های این مسیر مسدود شود که فقط ساکنین این محلات به ورودی ها دسترسی داشته باشند و خودروها در این مسیرها تردد نکنند.
وی اظهار کرد: از مشاور درخواست کردیم مسیرهای حادثه خیر را که توسط پلیس راهور شناسایی شده ساماندهی کند و اصلاح هندسی مسیر چهار راه سازمان آب به طرف دوکانان توسط مهندس مشاور انجام شده است.
رئیس پلیس راهور بانه هم گفت:سال گذشته قرار بوده که 10 نقطه حادثه خیز شهر بانه اصلاح هندسی شود که طرح مطالعاتی آنها به بعد از راه اندازی خیابان 14 متری جنب ارشاد انجام شد.
سرهنگ اسدالله دالوند افزود: بعد از انجام اقدامات لازم و محدودیت عبور و مرور بار ترافیکی این مسیر ساماندهی شده و مردم از وضعیت ترافیکی خیابان صلاح الدین رضایت دارند اما تاحدود فاصله این مسیر بیشتر شده است.
وی وضعیت نامناسب ایستگاه های پلیس راهور شهر را یکی از مشکلات مهم عنوان کرد و افزود: در چارت سازمانی 2 ایستگاه تعریف شده که این ایستگاه ها در میدان آزادی و 15 خرداد قرار دارند باید این ایستگاه ها بازسازی شوند.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.