رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بانه از بهره برداری پروژه آبیاری قطره ای در روستای اوغل بانه با اعتبار 350 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، کریم شریفی با اشاره به فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی و اجرای برنامه های متنوع در بخش کشاورزی افزود: بهره برداری از پروژه آبیاری قطره ای در مجتمع باغات روستای اوغل از جمله شاخص ترین این برنامه‌ها است که در روز 27 خرداد‌ماه با حضور مسئولان استانی و محلی در این روستا افتتاح و به بهره برداری خواهد‌رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از این پروژه را 350 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار مذکور از محل اعتبارات ملی و در راستای توسعه بخش کشاورزی تامین شده است که تسهیلات آن به صورت بلاعوض در اختیار بهره‌بردار قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی بانه خاطرنشان کرد: امسال بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های آبیاری قطره‌ای و بارانی در بانه تخصیص یافته است که به شرط داشتن شرایط در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

کشاورزانی که دارای چاه و منابع آبی باشند می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان بانه و تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی از مزایای این طرح بصورت بلا عوض بهره مند شوند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.