به گزارش ایرنا، سید احسن علوی در این پیام، ضمن ابراز همدردی با خانوادە قربانیان 2حادثە دردناک روز چهارشنبە 17خرداد، تاکید کرد: اقداماتی این چنین بزدلانە، وحدت و همگرایی اقشار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را از هم نخواهد گسست.
متن پیام نمایندە کردستان به شرح ذیل منتشر شده است:
بسمە تعالی
اقدامات تروریستان بزدل و خفاشان کور، در جوار حرم مطهر امام خمینی (رە) و در خانە ملت، نشان از تلاش دشمنان انقلاب و اسلام برای رسیدن بە اهداف پلید آنها برای ضربە زدن بە هویت انقلابی و اسلامی ایران دارد.
دشمنانی کە امنیت ایران اسلامی را در دل منطقە پر آشوب خاورمیانە بر نمی تابند؛ این بار نیز با طرح ریزی و اقدامی ناشیانە، در صدد ایجاد ناامنی در خاک میهن عزیزمان بر آمدند، غافل از اینکە ملت بیدار ایران و نیروهای جان برکف انقلاب، اجازە هیچ ماجراجویی و تجاوزی را بە مزدوران و عناصر رژیم غاصب صهیونیست نخواهند داد.
برای ملت ما آشکار است کە از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، دشمنان ملت در تلاش اند، صف منسجم و یکپارچە ملت ایران اسلامی را درهم بشکنند تا بتوانند بر این کشور، مسلط شوند.
اما درسی کە امروز نیروهای غیور و باشرف امنیتی، انتظامی و نظامی ایران اسلامی بە تروریست های متجاوز دادند برای همیشە در ذهن اربابان و حامیان تروریسم جهانی خواهد ماند.
ملت ایران، امروز بە گوش همە جهان رساندند کە با هر قومیتی اعم از فارس، کُرد ، بلوچ، آذری، عرب و .... با هر نوع گرایش سیاسی- مذهبی با هر نژاد، رنگ و زبانی، همچنان پیرو آرمان های انقلاب اسلامی هستند و در خط رهبری، منسجم و یکپارچە می مانند و اجازە تجاوز بە هیچ رذلی نخواهند داد.
در پایان این پیام آمده است: همچنین بە عنوان نمایندە مردم در مجلس شواری اسلامی از مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران، برای عوامل و عناصر مرتبط با این حوداث، کە منجر بە شهادت و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان روزەدارمان شد، درخواست اشد مجازات را دارم.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی**تنظیم کننده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.