به گزارش ایرنا تیم ملی کشورمان در رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ مسکو حضور یافت و با درخشش ورزشکاران ایرانی به کار خود پایان داد.
محمدبها الدین عزیزی ورزشکار بانه ای نیز در ترکیب تیم ملی در این رقابت ها حضور پیدا کرد و موفق شد در وزن 82،5 کیلوگرم رده سنی پیشکسوتان با مهار وزنه 142 کیلوگرمی نشان طلا را بر گردن آویزد و بر سکوی نخست قرار گیرد.
تیم ملی ایران با 32 ورزشکار و در چهار رده سنی به این رقابت های اعزام شد و به مدت چهار روز در مقابل حریفان خود صف آرایی کرد.
مردان ملی پوش پاورلیفتینگ ایران توانستند عنوان دوم تیمی مسابقات بین المللی روسیه را کسب کنند و روسیه با احتساب مدال های بانوان، سکوی قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
مجتبی ملکی سرمربی، مجید نظر خانی و احمدرضا همایون پناه مرودشتی به عنوان مربی، ملی پوشان را در این مسابقات همراهی و هدایت کردند.
مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ 11 تا 14 خرداد ماه در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرکسالان و پیشکسوتان به میزبانی مسکو پاینخت روسیه برگزار شد.

**ورزشکار و مربی کردستانی به پنجمین مرحله اردوی تیم ملی فراخوانده شدند
پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو آقایان و بانوان ناشنوایان به منظور شرکت در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ترکیه از 17 خرداد در تهران آغاز می شود.
نسیبه شهبازی تکواندوکار مریوانی و مهری شعبانی مربی سقزی نیز از دعوت شدگان به این اردو هستند.
شهبازی اسفند سال گذشته موفق شد در مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان ناشنوای کشور با غلبه بر تمامی حریفان خود بر سکوی نخست بایستد و نشان زرین طلا را بر گردن آویزد.
شهبازی متولد سال 1370 در شهرستان مریوان بوده و از سال 89 زیر نظر مربیان شهر خود به فعالیت حرفه ای این رشته ورزشی پرداخته است.
بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان 2017، اواخر تیرماه سال جاری در سامسون ترکیه برگزار می شود.

** کردستان میزبان رقابت های کونگ فو مردان و زنان قهرمانی کشور می شود
با اعلام فدراسیون و درخواست هیأت و اداره کل ورزش و جوانان استان رقابت های کونگ فو مردان و زنان قهرمانی بزرگسالان کشور، دهه دوم و سوم تیرماه امسال در کردستان برگزار می شود.
میزبانی رقابت های کونگ فو نیمه آزاد در بخش زنان، امسال برای دومین بار است که در استان کردستان در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود.
همچنین در مسابقات بخش مردان، استان کردستان در تیرماه سال جاری شاهد برگزاری پنجمین دوره رقابت های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی کشور در رده بزرگسالان است.
این مسابقات در بخش زنان، 18 و 19 تیرماه در سالن آزادی سنندج برگزار می شود و ورزشکاران شرکت کننده شامگاه شنبه 17 تیر به وزن کشی می پردازند.
رقابت های مردان که با پخش زنده از شبکه سه سیما و استانی همراه است و کونگ فوکاران حاضر در این رقابت ها در روز چهارشنبه 21 تیر به وزن کشی خواهند پرداخت و صبح و بعدازظهر 22 و 23 تیر هم در سالن مجموعه ورزشی تختی شهر قروه بر روی تاتامی می روند و به مبارزه می پردازند.
رقابت های کونگ فو مردان و زنان قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون و مسئولان استانی و جمع کثیری از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.