مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌کردستان گفت: اعتقاد به مقوله توسعه اصلی‌ترین عامل نیل به توسعه صنعتی استان است و تا زمانیکه افکار ، اعتقاد و عملکردمان توسعه محور نباشد، توفیقی در حوزه توسعه صنعتی محقق نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، شاهو حاجبی در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان که با حضور مدیر، دبیر و تعدادی از اعضاء شورای اطلاع رسانی این شرکت، در محل اتاق مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان برگزار شد به اهمیت تعامل با رسانه و نقش بسیار مهم و سازنده آن در پیشبرد اهداف سازمان و به تبع آن شرکت های استانی در بخش صنعت و تولید کشور اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید با بخش صنایع کوچک و شرح وظایف شرکت‌شهرک‌ها و شاخص‌های رشد کاملا آشنا بوده و حتی چالش‌ها و آسیب های پیش رو نیز با رسانه ها مطرح و عنوان شود .

وی ضمن تاکید بر برگزاری تورهای صنعتی ویژه اعضاء هیات علمی دانشگاهها ،خاطرنشان کرد : بازدید دانشگاهیان از مراکز فنآوری و خدمات کسب و کار مستقر در شهرک‌های صنعتی و آشنایی آنها با وظایف کلینیک های مشاوره ای صنعتی مستقر در این مراکز  ، از اولویت های ماست .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت : اعتقاد به مقوله توسعه اصلی‌ترین عامل نیل به توسعه صنعتی استان است و تا زمانیکه افکار ، اعتقاد و عملکردمان توسعه محور نباشد ، توفیقی در حوزه توسعه صنعتی محقق نخواهد شد.

 حاجبی اظهار داشت : حمایت از پایان نامه‌های دانشگاهی یکی از رویکردهای شرکت شهرکهای صنعتی کردستان است که می‌تواند در توسعه صنعتی استان نیزتاثیرگذار باشد .

وی از ارتباط صنعت و دانشگاه به عنوان اساسی‌ترین محور توسعه ، تولید و صنعت استان نام برد و افزود: برگزاری تورهای صنعتی برای دانشگاهیان استان و تقبل 50 درصد از هزینه‌های این تورها فرصت مناسبی است برای تبادل علم دانشگاهیان و تجربه صنعتکاران و از طرفی اقدام موثری برای ارتباط بخش صنعت و دانشگاه است که در سال گذشته دو تور صنعتی برای دانشگاه‌های استان برگزار شد.

در ادامه پرویز کفچه، عضو هیات علمی دانشگاه کردستان بعنوان عضو جدید شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان ضمن تاکید بر اعلام آمادگی همکاری اکثر دانشکده‌های مرتبط دردانشگاه کردستان با بخش صنعت اظهار داشت : دانشجویان این دانشگاه کاملا علاقمند به بازدید و دیدار از کارخانجات و مراکز صنعتی و تولیدی استان هستند و در ارائه هرگونه همکاری در این خصوص دریغ نمی ورزند .

وی نشستی تخصصی تعریف شده میان صنعت و دانشگاه با موضوع چالش و راهکارها  را پیشنهاد داد و آنرا در تقویت تولید و کسب وکار بسیار مفید و مؤثر ارزیابی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.