پرویز کولانی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای در دبیرستان هدف در گفت و گو با ایرنا افزود: نتیجه انتخابات آنچه خیر و صلاح مردم ایران است رقم خواهد خورد و پیروز واقعی در انتخابات خود مردم هستند.
به گفته وی امروز 29 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در 123 شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان قروه برگزار می شود.
کولانی با بیان اینکه در همین ساعات اولیه رای، شاهد حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای هستیم افزود: حضور مردم در ساعات اولیه رای گیری نویدبخش انتخابات خوب و پرشور با مشارکت بالای مردمی است که تاثیر مثبتی در اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی و داخلی دارد.
وی از مردم خواست رای گیری را به ساعات آخر منتقل نکنند و در اوایل ساعت رای گیری در شعبات اخذ رای حضور داشته باشند تا ازدحامی پیش نیاد.
وی ادامه داد: ساعت اولیه رای گیری صف های طولانی در شعب اخذ رای نشان دهنده این است مردم با شور و اشتیاق و با بینش و آگاهی در انتخابات شرکت می کنند.
فرماندار قروه با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شده است، تاکید کرد: هیچ مشکلی تاکنون مشاهده نشده و رای گیری در تمام شعبات در جریان است.
به گفته وی مردم در انتخابات گذشته نشان دادند که نظام را دوست دارند و امنیت، توسعه و آبادانی کشور برای مردم حائز اهمیت است.
7345/6108
**خبرنگار: سارا صالحی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.