هیمن محمدی بهرام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 پروژه مسکن مهر بانه که در میدان دانشگاه احداث شده هم اکنون بیش از 98 درصد رشد فیزیکی دارد و دولت به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است.
وی اضافه کرد: پروژه مسکن مهر چهار جانبه است که اداره راه شهر سازی تامین کننده زمین و ناظر بر اجرای کار و تامین تسهیلات بر عهده بانک مسکن و تامین سهم آورده هم بر عهده تعاونی مسکن است
وی اظهار کرد: هم اکنون پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فقط تاییدیه استاندارد آسانسور و نصب انشعاب گاز اجرا نشده که با پرداخت طلب پیمانکار توسط اتحادیه این کارها انجام می شود.
محمدی بهرام گفت: ثبت نام اعضاء تکمیل شده و افرادی که بدهی ندارند برای قسط بندی وام مسکن به بانک معرفی می شوند.
رئیس اداره راه و شهرسازی بانه اظهار کرد: مدارک پروژه 480 واحدی برای صدور پایان کار به شهرداری ارجاع داده شده و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
وی به مشکلاتی در زمینه اختصاص پارکینگ های پروژه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: در زمینه اختصاص پارکینگ های پروژه مشکلاتی وجود دارد بسیاری از مشتریان مسکن مهر برای خرید پارکینگ این واحدها اعلام امادگی نکردند.
وی تاکید کرد: ضروری است اعضا سهم آورده خود را به صورت کامل پرداخت کنند چرا که تعدادی از اعضای بخشی از آورده خود پرداخت نکردند میانگین آورده اعضا برای ساخت 150 میلیون ریال است.
محمدی بهرام افزود: بخشی از هزینه های اجرای دیوار حائل، خاک برداری و هزینه های جاری و انشعابات توسط اتحادیه پرداخت شده است.
وی به اشاره به کارهای اجرایی در بیمارستان 100 تخت و خوابی رازی بانه گفت: کارهای داخلی ساختمان بیمارستان تمام تکمیل شده، راه اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی، نصب در و پنجره و آماده سازی محوطه بیمارستان برای آسفالت انجام شده است.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.