به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان حجت الاسلام روحانی فر روز پنجشنبه در جشن نیمه شعبان و در جمع خانواده کارکنان مرزبانی کردستان در سازمان تبلیغات اسلامی سنندج، با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بر مشارکت و حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح، دلسوز و دردشناس تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه خانواده اولین کانون شکل گیری شخصیت افراد است و در دین مبین اسلام بر اهمیت و نقش خانواده تاکید شده است گفت: داشتن جامعه سالم مرهون داشتن خانواده سالم است و خانواده سالم رشد و تعالی و پویایی جامعه را تضمین و از انحرافات، لغزش ها و آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.
وی با بیان اینکه دین اسلام مسیر صحیح زندگی را بدرستی ترسیم کرده است، ادامه داد: بهره گیری از سبک زندگی اسلامی و الگو گیری از سنت پیامبر اکرم (ص) بهترین راه برای صیانت از کانون خانواده است.
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا افزود: با ترویج ازدواج آسان، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و بهره گیری از تعالیم اسلامی و آموزه های قرآنی می توان از روند رو به افزایش آسیب طلاق در جامعه پیشگیری کرد.
وی رسالت والدین را در تربیت و پرورش فرزندان سالم، تقویت معنویت روحی، ایجاد آرامش و امینت روانی بسیار خطیر ارزیابی کرد و گفت: خانواده ها در راستای پرورش فرزندان سالم از اصول و معیارهای اسلامی بهره گیرند.
7352/6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.