فرماندار بیجار ضمن دعوت از مردم برای خلق حماسه ای دیگر گفت: با تمام توان از آراء مردم صیانت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، بیژن زندیه در جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی این شهرستان با اشاره به نحوه تبلیغات و لزوم رعایت قانون از سوی کاندیداها و طرفداران‌شان پرداخت و افزود: تمامی اقدامات و تحرکات کاندیداها و طرفداران‌شان تحت نظر است.

وی با تاکید بر اینکه تایید و عدم احراز صلاحیت ها بر اساس مقررات بوده است، گفت: در این دوره کمترین ردصلاحیت ها در شهرستان اتفاق افتاده است.

فرماندار با تشریح بایدها و نبایدهای تبلیغاتی افزود: زیرپا گذاشتن اخلاق و قانون از سوی هیچ کاندیدایی پذیرفته نیست .

زندیه با تاکید بر مبنا قرار گرفتن صداقت در تبلیغات اظهار داشت: کاندیداهایی که وعده های غیرعملی و پوشالی به مردم می دهند آگاه به وظایف و اختیارات شوراها نیستند .

فرماندار در ادامه با اشاره به اینکه تایید و عدم احراز صلاحیت ها بر اساس قوانین انجام گرفته بیان داشت : در این دوره کمترین رد صلاحیت یعنی کمتر از ده درصد اتفاق افتاده است.

زندیه به بحث پیرامون نحوه تبلیغات و لزوم رعایت خط قرمزها از سوی کاندیداها و طرفدارنشان پرداخت و اعلام کرد : تمامی اقدامات و تحرکات کاندیداها و طرفدارانشان تحت نظر است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدایی که از حربه اختلاف افکنی و مباحث قومیتی برای رای آوری استفاده کند بر خلاف مصالح نظام قدم برداشته و یقینا علاوه بر هنجارشکنی باعث خدشه وارد کردن به وحدت و انسجام مردم می شود.

فرماندار به فعالیت کاندیداها و طرفدارانشان در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: کانال های هواداری کاندیداها تحت کنترل است و در این روزها شاهد تخلفاتی بوده ایم که در پرونده کاندیداها ثبت شده و در حال بررسی است.

زندیه همچنین با تاکید بر استفاده کاندیداها از اماکن مشخص شده از سوی شهرداری جهت نصب پوسترهای تبلیغاتی گفت: تمامی کاندیداها موظف به همکاری با شهرداری در این زمینه هستند .

فرماندار بیجار در پایان ضمن دعوت از مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر اظهار داشت: با تمام توان از آراء مردم صیانت خواهیم کرد.

پرهیز از سیاه نمایی ، معرفی توانمندی های خود ، بیان برنامه عملی ، پرهیز از طرح مباحث قومیتی و مذهبی ، همکاری با عوامل اجرایی انتخابات ، توجیه طرفداران از سوی کانیداها، احترام به رقبا و اخلاق مداری از دیگر مباحثی بود که فرماندار بیجار در جمع کاندیداها بیان کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.