هیرش رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ساله در این ایام، برنامه های مختلفی از سوی ادارات ورزش و جوانان در سراسر کشور برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه کیفیت اجرایی برنامه ها در هفته جوان بسیار قابل اهمیت است ادامه داد: تمامی برنامه های مربوط به هفته جوان توسط معاونت فرهنگی، ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.
رضایی اضافه کرد: این برنامه ها با نام نشاط، شادابی و ورزش در نظر گرفته شده است که امیدواریم مایه امید و نشاط در خانواده ها شود.
معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان ضمن اشاره به اینکه در تمامی روزهای هفته جوان برنامه های متنوعی برگزار می شود اظهار کرد: در این هفته از جوانان برتر سال 96 تجلیل به عمل خواهد آمد و کارگاه های آموزشی در موضوعات ازدواج، رفتار شناسی، آسیب های اجتماعی نیز برگزار خواهد شد.
به گفته رضایی، دیدار جوانان منتخب با نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان و دیدار با خانواده های شهدا و غبار روبی گلزار شهیدان از جمله فعالیت های این هفته است.
وی افزود: برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی با موضوعات مختلف، مسابقات فرهنگی و هنری، تشکیل اتاق فکر، جشن گلریزان توسط خیرین ازدواج، جنگ شادی و انجام همایش های پیاده روی و کوه پیمایی در سطح استان کردستان از دیگر برنامه های این هفته است.
رضایی به ایجاد ایستگاه های ورزش و سلامت در سطح استان و تجلیل از فرزندان جوان جانبازان اشاره کرد و گفت: جشنواره نشاط و امید در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان های استان نیز در این هفته برگزار می شود.
رضایی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد نیز در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار تاثیر گذار هستند که باید در این راستا بیشتر فعال باشند.
وی ادامه داد: در سال گذشته سازمان های مردم نهاد قابل توجهی در استان کردستان با فعالیت های مختلف تشکیل شد که این نوید خوبی را در راستای هدفمند کردن سمن ها می دهد.
امسال 18 اردیبهشت مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان است.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.