به گزارش ایرنا، جلال جلالی زاده عصر روز پنجشنبه در میان حامیان حجت الاسلام روحانی در مجتمع فجر سنندج افزود: در نظام جمهوری اسلامی که بر گرفته از شریعت اسلام است، اجبار در رای دادن به جریان یا جناح خاصی وجود ندارد.
وی اضافه کرد: ملت ما ملتی هوشیار و آگاه هستند و مصلحت کشور خود را می دانند و همه با هم برای پیروزی عدالت، تحول و امید تلاش می کنند.
وی اظهار کرد: اگر کسی در روز انتخابات مشارکت نداشته باشد، به نفع جریان مخالف قدم برداشته است.
جلالی زاده گفت: هدف حضور من در ستاد حجت الاسلام روحانی ایجاد وحدت در بین مردم کردستان برای کمک به پیشرفت و توسعه کشور و بویژه استان کردستان است.
وی اضافه کرد: در طول تاریخ مردم کردستان همیشه طرفدار عدالت و آزادیخواهی بودند و جای بسی افتخار است که از فکر آزادیخواهی طرفداری کردیم و خواهیم کرد.
او اظهار کرد: شاید دولت دکتر روحانی نتوانسته باشد به طور کامل به وعده های خود عمل کند، اما در واقع تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش و برآورده کردن خواسته های مردم انجام داده است.
مسئول ستاد حجت الاسلام روحانی در کردستان گفت: جوانان به عنوان قشری فعال و پویا می توانند دغدغه جامعه خود را درک کنند و قشر جوان ما با روشنفکری و شور و نشاطی که دارد می تواند راه درست و اصولی را برای آینده ترسیم کنند.
در این نشست رئیس ستاد دانشجویان و جوانان حامی حجت الاسلام روحانی در کردستان نیزگفت: دولت تدبیر و امید برای نخستین بار توانست آمریکا را با منطق و گفت و گو شکست دهد و این پیروزی بزرگی برای ملت ایران بود.
کورش قادری افزود: ملت ایران نمی تواند رای خود را به کسانی دهد که در مقابل دوربین تلویزیون می ایستند و بدون هیچ ترسی از وجدان مردم، واقعیت ها را وارونه بیان می کنند.
وی اضافه کرد: امروز جوانان ما آگاه و بیدار هستند و می دانند چرا برخی ها در طول هشت سال دولت مهرورز که سازمان برنامه و بودجه منحل شده بود، سکوت کردند؛ مردم می دانند چرا این افراد زمانی که نفت به بالاترین قیمت و به بیشترین مقدار صادر می شد، حرفی از توسعه کشور نمی زدند.
وی اظهار کرد: مردم به راستی می دانند که 'زنجانی' و 'خاوری' یار غار چه کسانی بودند و چرا در دوره ای که بیش از 60 هزار طلاق در کشور اتفاق افتاد، از آسیب های اجتماعی حرفی زده نمی شود.
در ادامه این آیین که با دف نوازی، اجرای موسیقی محلی و شعر و دکلمه همراه بود، با توزیع روبان های بنفش در بین حاضران، اعلام شد موج بنفش در بین جوانان این استان رسمیت یافته و این موج تا روز انتخابات به تمامی شهرها و روستاهای کردستان خواهد رسید.
3020/ 1904/1860
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**تنظیم کننده: مسعود احمدی/** انتشار : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.