به گزارش ایرنا مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه های کشور روز چهارشنبه 13 اردیبهشت در شهرهای مختلف پیگیری شد.
تیم شهرداری کامیاران در هفته هفدهم این رقابت ها شامگاه چهارشنبه مهمان خود چوکای تالش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.
نماینده استان کردستان در هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور روز چهارشنبه 20 اردیبهشت مهمان صنعت ساری خواهد بود.
تیم شهرداری کامیاران در گروه شمال قرار دارد و با تیم های مقاومت ساری، شهدای رزکان کرج، اتحاد ساری، خوشه طلایی ساوه، آبسکون آلومینیوم تهران، مقاومت تهران، چوکای تالش، ملی پوشان تبریز و صنعت ساری هم گروه است.
مختار آذرآباد، حامد رضاپور، حسین ابوالفتحی، بلال وکیلی، محمد قلوزی، جلیل نوربخش، مسلم فریدی، محمد خادمی، صابر محمدی، کیوان مارابی و سیوان رحیم پور در ترکیب تیم شهرداری کامیاران قرار دارد و مسعود مرادی سرپرست، حمیدرضا امامی سرمربی، فریدون فاتحی و مهرداد بدرودیان به عنوان مربی این تیم را هدایت می کنند.

** جشنواره نشاط و امید جوانان در شهرستان سنندج برگزار می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در ادامه برنامه های فرهنگی در کردستان، جشنواره نشاط و امید جوانان در شهرستان سنندج به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان و همکاری مجمع سازمان های مردم نهاد استان برگزار می شود.
هیرش رضایی افزود: جشنواره های نشاط و امید جوانان در همه شهرستان های تابعه استان کردستان با محوریت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جامعه برگزار می شود.
وی ادامه داد: سومین جشنواره نشاط و امید جوانان روز شنبه 16 اردیبهشت با حضور مسئولان و جمع زیادی از مردم و جوانان شهرستان سنندج در مجموعه ورزشی آزادی این شهر برگزار می شود.
رضایی به برگزاری برنامه متنوع و مفرح در این جشنواره اشاره و اظهار کرد: موسیقی محلی کُردی و عرفانی، دف نوازی و تئاتر ، از جمله برنامه های این جشنواره است.
وی با بیان اینکه جشنواره نشاط و امید جوانان تاکنون در شهرستان های سقز و بانه برگزار شده است ادامه داد: بعد از سنندج به زودی در شهرستان های سروآباد و کامیاران نیز این جشنواره برگزار خواهد شد.
رضایی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ها ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جامعه و جوانان است اضافه کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی از اولویت های مهم معاونت فرهنگی و امور جوانان در سطح استان است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.