عباس احمدی روز دوشنبه در بیست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران کردستان در سنندج افزود: همچنان که در دولت های هفتم و هشتم قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا اجرایی شد، دولت تدبیر و امید نیز تلاش های زیادی برای اجرایی شدن قانون تشکل های اجتماعی انجام داده است.
وی اضافه کرد: در این دولت ایجاد تشکل های اجتماعی شتاب زیادی به خود گرفته و اقشار مختلف از جمله کارگران و کارفرمایان و دوستداران محیط زیست تشکل هایی را ایجاد کردند.
وی با اشاره به روند رو به رشد توسعه کردستان افزود: بسترهای توسعه پایدار در این استان فراهم شده و کردستان روند توسعه را با شتاب زیادی طی می کند.
مشاور استاندار کردستان گفت: در دولت های قبل بسیاری از کارگاه ها و کارخانه های تولید در استان به دلیل تحریم ها و نبود مواد اولیه و بازار فروش رو به تعطیلی بود که در دولت تدبیر و امید و در کارگروه رفع موانع تولید، مشکل نقدینگی این واحدها با حضور مسئولان و بانک های عامل بررسی شد.
وی اضافه کرد: در کارگروه رفع موانع تولید که به ریاست استاندار برگزار می شود، مشکل بسیاری از این واحدهای تولیدی رفع شده و به چرخه تولید بازگشتند.
در ادامه این آیین از کارگران نمونه واحدهای صنعتی و تولیدی استان با اهدای لوح قدردانی شد.
پنجم تا 11 اردیبهشت به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.
غبار روبی مزار شهدای کارگری، دیدار با خانواده های ایثارگران، همایش بزرگ پیاده روی کارگران، برگزاری و برگزاری همایش استانی ایمنی و بهداشت حرفه ای از برنامه های هفته کارگر در استان است.
3020/1904
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشاردهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.