استاندار کردستان با بیان اینکە دولت تدبیر و امید وعدە غیرقابل اجرا بە مردم نخواهد داد، گفت: ما هموارە وعدەهایی بە مردم خواهیم داد کە مطمئن بە اجرا و اتمام آن هستیم.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در بازدید از بخش سیروان شهرستان سنندج و در دیدار مردم روستای گلین در مسجد این روستا گفت: مردم روستای گلین و بخش سیروان مصداقی عینی از همراهی با نظام و دولت در اجرای پروژه ها هستند.

وی با بیان اینکه همراهی این مردم با مدیران  زبانزد خاص وعام است، افزود‌: مردم گلین خانه های خود را برای بازسازی معابر در اختیار دستگاه ها قرار داند و علاوه بر آن خود در اعتبارات نیز کمک رسان بوده‌اند.

زاهدی رشد وتوسعه هر کشور و منطقه ای را درگرو همکاری و همراهی مردم دانست و اضافه کرد: در سه سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان به بخشداری سیروان جهت اجرای پروژه های گوناگون داده شده است.

وی با بیان اینکه در این دولت ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی در بخش سیروان برای توسعه باغات دیم  واگذار می شود افزود: در این منطقه پتانسیل های زیادی در بخش زنبورداری و تولید محصولات کشاورزی وجود  دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

استاندار کردستان همچنین  به مردم روستای گلین وعده  داد که از سد ژاوه پمپاژ آب برای توسعه باغات این منطقه انجام و سیستم فاضلاب روستا نیز اجرا خواهد شد.

عبدالمحمد زاهدی ادامه داد: گازرسانی به روستای گلین از هفتە آیندە اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکە دولت تدبیر و امید وعدە غیرقابل اجرا بە مردم نخواهد داد گفت: ما هموارە وعدەهایی بە مردم خواهیم داد کە مطمئن بە اجرا واتمام آن هستیم.

وی در ادامە سخنان خود بە در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز اشارە کرد وی افزود: همە باید شرکت در انتخابات را برای خود وظیفە بدانند چرا کە در صورت عدم مشارکت، دیگران تصمیم گیرندە سرنوشت مابقی خواهند بود.

زاهدی همچنین ساکنان بخش سیروان را مردمانی همراە و دوستدار نظام خواند و گفت: روستای گلین  ۴۲ شهید  و ۱۵۲ جانبار و ایثارگر تقدیم انقلاب کردە است.

استاندار کردستان همچنین علاوە بر بازدید از روستا و بررسی مشکلات آنان  با حضور در مزار شهدا، بە مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کرد.

انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.