پرویز کولانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه های شهری از تعداد 155 نفر ثبت نامی فضای رقابت برای 145 نفر و در حوزه های روستایی از تعداد 642 نفر ثبت نامی برای 632 نفر امکان رقابت ایجاد شده است.
به گفته وی روند انصراف داوطلبان همچنان ادامه دارد و داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده است پس از وصول نامه به مدت چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات تسلیم کنند.
کولانی ادامه داد: با احتساب انصرافی ها تا این لحظه در حوزه شهری قروه از 97 نفر ثبت نام شده 91 نفر، در حوزه سریش آباد از 27 نفر ثبت نامی 25 نفر، در حوزه دزج از 17 نفر ثبت نام شده 17 نفر و در حوزه دلبران از 14 نفر ثبت نام شده 12 نفر در عرصه انتخابات باقی مانده اند.
وی گفت: بر اساس آمارهای موجود تعداد ثبت نام های دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به دوره چهارم در مجموع 10 درصد افزایش یافته است.
فرماندار قروه با بیان اینکه بر اساس آمار موجود تعداد داوطلبین مرد 760 نفر و زن 37 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند افزود: پایین ترین سن 25 سال و مسن ترین سن 80 سال است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت درشهرستان دیر برگزار می شود.
7345/6108
**خبرنگار: سارا صالحی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.