علی شالباف روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره نشاط و امید با همکاری اداره جمعیت هلال احمر و ورزش جوانان بانه با اهدف ایجاد نشاط و امید در بانه برگزار می شود.
وی اظهار کرد: جشنواره نشاط و امید روز دهم اردیبهشت که با اجرای برنامه های شاد و متنوع موسیقی برگزار می شود و همچنین در مدرسه کودکان استثنایی هم جشنواره شادی برگزار می شود.
وی افزود: در هفته سلامت برنامه های شاد و متنوعی برای قشرهای مختلف جامعه برگزار می شود از جمله این برنامه تشکیل کارگاه های بهداشت و روان،پاک سازی مناطق مختلف شهر با همکاری انجمن های مردمی و شهردار بانه عیادت از بازنشستگان بیمار، جشن بادبادکها، زنگ سلامت در مدرسه دخترانه نویدی، همایش علمی و پیاده روی است.
شالباف به برنامه های طرح تحول نظام سلامت و هزینه های اجرای این طرح ها اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت هزینه های بسیار زیادی برای دولت دارد که انتظار داریم خیرین شهرستان بانه که در استان سرامد هستند در این زمینه همکاری کنند.
وی ادامه داد: سال گذشته یکی از خیرین شهرستان بانه زمینی به مساحت 300 متر مربع برای ایجاد پایگاه خدمات بهداشتی و درمانی اهدا کرد وخیرین روستایی هم اکنون در این زمینه فعال هستند و در روستای انجیله برای احداث خانه بهداشت زمینی اهدا شده است.
وی تاکید کرد: خیرین در حوزه تامین وسایل پزشکی خدمات بزرگی ارائه کردند که با توجه به گستردگی خدمات بهداشتی و درمانی نیازمند حضور بیشتر خیرین در حوزه بهداشت و درمان هستیم.
شالباف، انجمن خیرین بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه تشکیل شده و در آینده هم در حوزه مرکز بهداشت هم انجمن مردمی تشکیل می شود.
شهرستان بانه با جمعیت 158 هزار نفر در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**گاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.