به گزارش خبرنگار ایرنا مجموعه ورزشی 22 گولان که به خاطر تکمیل نشدن ساخت سالن 6 هزار نفری آن معروف شده بعید به نظر می رسد تجمعی اینچنین را به خود دیده باشد.
حضور بیش از 350 خودرو در این محوطه و علاقه مندانی که برای دیدن آن آمده بودند شور و حال خاصی را به روز جمعه این مجموعه ورزشی داده بود.
دبیر هیات اتومبیلرانی استان کردستان در این رابطه گفت: هر ساله این گردهمایی برگزار می شود که امسال این مکان انتخاب شد و سطح برگزاری آن نیز گسترده تر بود.
آمانج قادرمرزی افزود: علاوه بر استان های همدان و کرمانشاه از شهرستان های سنندج، سقز، مریوان، بیجار و قروه از استان کردستان هم افرادی به همراه خودروهای خود در این گردهمایی حضور پیدا کردند.
وی ادامه داد: در کنار اینکه علاقه مندان این حوزه بیشتر باهم آشنا می شوند قصد از برگزاری این گردهمایی بر این است تا برای همایشی از خودروها که در تهران برگزار می شود آمادگی داشته باشیم و این سه استان به همراه یکدیگر در این همایش حضور یابند.
وی اظهار کرد: گردهمایی امروز در سنندج حتی با همایش تهران برابری می کرد و در سطح بالایی برگزار شد.
وی در رابطه با عدم اطلاع رسانی به رسانه های استان کردستان گفت: برای برگزاری این گردهمایی یک نامه به صورت مستقیم و یک نامه نیز از طریق فرمانداری سنندج به اداره ورزش و جوانان ارسال شده است و اینکه چرا رسانه ها خبردار نشدند اطلاعی ندارم.
گفتنی است خبرنگار ایرنا نیز از طریق علاقه مندان به این رشته ورزشی از برگزاری این گردهمایی بزرگ باخبر شده است و روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به رسانه ها اطلاعی نداده است.
در این گردهمایی می شد جوانان مشتاق زیادی را دید که با انرژی به 22 گولان آمده بودند و از صبح زود تا مدت ها گذشته از نیمروز بدون خستگی به تماشای خودروهای مختلف می پرداختند.
شهر سنندج یک پیست اتومبیلرانی دارد که بیشتر کارهای ساخت آن به پایان رسیده است و اگر مسئولین امر تلاش بیشتری داشته باشند می تواند به مکان مناسبی برای برگزاری چنین برنامه هایی به صورت هفتگی باشد.
6108
**خبرنگار: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.