به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و NGO‌های استان که با محوریت نقش سازمان‌های مردم نهاد در اقتصاد مقاومتی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش‌رو در دفتر نماینده ولی فقیه در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال همه امکانات و نعمت‌ها را در اختیار انسان قرار داده تا در جهت کسب علم و دانش و شناخت پروردگار از آن بهره‌برداری کنیم.

وی گفت: هرچه بر علم و دانش بشری افزوده شود انسان بیشتر می‌تواند خداوند متعال را بشناسد چراکه علم و دانش سبب خضوع، خشوع و نزدیکی به حق تعالی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: امنیت و مردمی بودن از ویژگی‌های مهم و مثال زدنی کشور ماست و غربی‌ها ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهموری در ایران را نمونه بارز دمکراسی می‌دانند.

وی گفت: در ایران دمکراسی و شایسته‌سالاری در بالاترین سطح وجود دارد و فرد خود را واجد شرایط می‌داند و آزادانه صحبت می‌کنند

اقتدار و توانمندی رهبر معظم انقلاب بی‌نظیر است

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: رهبر معظم انقلاب با اقتدار و توانمندی بی‌نظیری که دارند کشور را در مقابل ابرقدرت‌ها اداره کرده و اینکه در مقابل تحریم‌هایی که به گفته دشمنان فلج کننده بود با درایت کشور اداره شود نیازمند رهبری جامع‌الشرایط است که خوشبختانه ملت ایران از آن بهره‌مند هستند.

وی اظهار کرد: تحریم‌ها مانع پیشرفت کشور نشد و ایران را به قدرتی نهفته در جهان تبدیل کرد که در مقابل اسرائیل ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان «نقش مردم» در حل مشکلات را کلیدی بیان کرد و گفت: تجربه جنگ تحمیلی نشان داده هر جا که مردم وارد صحنه شده‌اند مشکلات حل شده و در بحث اشتغال و اقتصاد نیز همین‌طور است.

وی گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که اقتصاد مقاومتی و کار در همه عرصه مردمی شود و اگر بخواهیم مسئله اقتصاد حل شود باید مردم پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به مشارکت مردم کردستان در عرصه‌های مختلف خاطر نشان کرد: مشارکت مردم کردستان برای دشمنان مأیوس کننده است چون وقتی «اتحاد و همدلی» بین مردم وجود داشته باشد دشمنان را ناامید می‌کند.

با عنایات خداوند و هوشیاری مردم ایران همه توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان برای ناامن کردن کشور گفت: سال گدشته تلاش فراوانی از سوی دشمنان صورت گرفت تا ایران را ناامن کنند و عربستان هم تمام پولش را خرج ضربه زدن علیه ایران کرد و از هیچ‌کاری کوتاهی نکرد اما عنایات خداوند و هوشیاری مردم مانع انجام افکار شوم و توطئه‌های آنان شد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی حل مشکلات مردم را از اولویت‌های کاری سازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: این سازمان‌ها به همه اقشار و قومیت‌ها تعلق دارد و می‌توانند با استفاده از توان مردمی مشکلات مردم را حل کنند.

جهل سیاسی از ویژگی‌های مردم آمریکا است

وی جهل سیاسی را از ویژگی‌های مردم آمریکا دانست و اظهار کرد: مردم آمریکا از اوضاع بی‌خبر هستند و بی‌خبر نگهداشتن مردم از ویژگی‌های مسئولین فرعونی است که در آمریکا می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: مردم کردستان باید در انتخابات شورای شهر افرادی را انتخاب کنند که به دنبال توسعه شهرها باشند و و در انتخابات ریاست جمهوری هم باید عملکرد گذشته کاندیداها را در نظر بگیرند.

وی با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح بسیار اهمیت دارد چراکه مشکلات کشور از اقتصاد تا اشتغال با حضور مردم حل می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619304
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.