به گزارش ایرنا سرهنگ ابراهیم حسینی، روز چهارشنبه در نخستین جلسه مجمع عمومی فوق العاده شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی از این کمیته ها است که نقش مکمل در برنامه های سایر کمیته ها دارد.
به گفته وی، کنگره عظیم پنج هزار و 400 شهید کردستان بهار سال آینده برگزار می شود و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ارائه الگوی عملی و رفتاری از یاد شهدا، سیراب کردن عطر جامعه با عطر شهدا، جمع اوری تجلیل و ساماندهی آثار باقی مانده شهاد برای بازشناسی رشادت های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتی در جامعه از اهداف این کنگره است.
جانشین سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه بهترین راهکار برای قدر دانی از شهدا معرفی یادگارهای آنان به جامعه است افزود: در این کنگره شخصیت، زندگی و فرهنگ رفتاری پنج هزار و شهید کردستان در قالب های فرهنگی مختلف از جمله یادواره، کتاب و بسته های فرهنگی به جامعه معرفی می شود.
حسینی افزود: همچنین روابط عمومی ها برای انجام وظایف خود در راستای معرفی شهدا صنف و حوزه های خود تا برگزاری کنگره نهایی یادواره های مختلفی را برگزار کرده و بخشی از نهادهای مربوطه را به معرفی شهدا تخصیص دهند.
وی برگزاری پیشمرگان مسلمان کرد در سال گذشته در استان کردستان را یکی از کنگره های تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: این کنگره با وجود داشتن نقاط قوت از ضعف هایی هم برخوردار بود که سعی می شود در کنگره 5400 شهید این ضعف ها برطرف شود.
کنگره 5400 شهید کردستان قرار است سال 1397 در سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج برگزار شود.
3034/ 3020
**خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.