محمد رضا باغانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توزیع سیب به قیمت 3200 تومان و پرتقال به قیمت 3900 تومان تحت عنوان طرح تنظیم بازار میوه از بیست و یکم اسفند ماه سال 95 در شهرستان سروآباد آغاز شده است.
وی ادامه داد: در این طرح که به منظور جلوگیری از افزایش قیمت آنها در ایام تعطیلات نوروزی انجام شد، با استقبال چشمگیر مردم روبرو بوده و تا پایان روز بیستم فروردین جمعا 14 تن میوه در این شهرستان به فروش رسیده است.
رئیس سازمان تعاون روستایی شهرستان سروآباد از افزایش 2 برابری توزیع میوه شب عید امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: کار توزیع میوه شب عید در سال گذشته از 25 اسفند ماه آغاز و تا پایان روز 13 فروردین ادامه داشت که در این مدت فقط هفت تن میوه در سطح این شهرستان توزیع شد.
او با بیان اینکه روز گذشته نیز 2 تن میوه وارد شهرستان سروآباد شده است، گفت: بر اساس تصمیم کمیته راهبردی طرح تنظیم بازار میوه استان کردستان، توزیع سیب و پرتقال تا پایان فروردین ماه می باشد و تا آن زمان هر چقدر میوه به فروش برسد، آن را تامین خواهیم کرد.
وی از کاهش پنج درصدی قیمت پرتقال خبر داد و افزود: بنا به تصمیم کمیته راهبردی طرح تنظیم میوه استان قیمت پرتقال مصری با پنج درصد کاهش از 3900 تومان به 3705 تومان رسیده است.
به گزارش ایرنا، کار توزیع میوه شب عید از 21 اسفند پارسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان شروع شده که قرار بود این طرح تا 14 فروردین 96 ادامه داشته باشد، که با توجه به استقبال خوب مردم و نیامدن میوه نوبرانه به بازار، توزیع آن تا پایان فروردین همچنان ادامه دارد.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.