فهیم رحیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسابقات فوتسال جام نوروز در چهار محور شهرستان سروآباد شامل شهر سروآباد، روستای پایگلان، روستای دزلی و روستای دیوزناو با حضور 50 تیم برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سروآباد گفت: مسابقات شهر سروآباد با حضور 12 تیم و در سالن ریاست جمهوری شهر سروآباد به صورت دوره ای برگزار شد.
وی ادامه داد: در بازی فینا که بین 2 تیم دهیاری روستای انجمنه و تیم فوتسال روستای ترخان آباد برگزار شد، تیم دهیاری روستای انجمنه در پایان موفق شد با نتیجه هفت بر پنج حریف خود را شکست داده و عنوان اول این مسابقات را از آن خود کند.
وی اضافه کرد: تیم سروآباد نیز در بازی رده بندی موفق شد با شکست تیم دهیاری روستای احمدآباد عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کند.

** قهرمانی تیم دهیاری آریان الف در بخش ژاورود
رئیس اداره ورزش و جوانان سروآباد گفت: مسابقات فوتسال جام نوروز در منطقه ژاورود بخش مرکزی این شهرستان با حضور 12 تیم از روستاهای این منطقه در محل سالن ورزشی روستای پایگلان برگزار شد.
رحیمی افزود: در این مسابقات 2 تیم دهیاری آریان الف و دهیاری روستای تفین به فینال راه یافتند که در بازی فینال به علت عدم حضور تیم دهیاری روستای تفین بازی سه بر صفر به نفع تیم دهیاری آریان الف به پایان رسید.
وی ادامه داد: در بازی رده بندی نیز تیم دهیاری چشمیدر با شکست تیم دهیاری آریان ب موفق شد عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کند.

** قهرمانی تیم تعاونی مرزنشینان در محور دزلی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سروآباد اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام نوروز در محور روستای دزلی نیز با حضور 14 تیم در محل سالن ورزشی روستای دزلی برگزار شد.
وی گفت: در پایان این مسابقات تیم تعاونی مرزنشینان روستای دزلی با شکست تیم دهیاری این روستا عنوان اول این مسابقات را از آن خود کرد.
رحیمی افزود: در بازی رده بندی نیز تیم روستای مرگ با شکست تیم دهیاری روستای آلمانه عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کرده و تیم آلمانه نیز در جایگاه چهارم ایستاد.

** قهرمانی تیم شه پول در محور روستای دیوزناو
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سروآباد گفت: مسابقات فوتسال جام نوروز در محور روستای دیوزناو از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد با حضور 12 تیم به صورت دوره ای برگزار شد که در پایان تیم ' شه پول' با شکست تیم ' هورام' عنوان اول این مسابقات را از آن خود کرد.
رحیمی اضافه کرد: در این مسابقات تیم ' به نن ' عنوان سوم و تیم ' ارغوان ' نیز عنوان چهارم را از آن خود کردند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان، 52 هزار نفر جمعیت، دارای 73 روستا بوده و در فاصله 90 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354 /3020
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.