به گزارش روز شنبه ایرنا، سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی با هدف آماده سازی ملی پوشان برای حضور در رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی، مرحله پنجم اردوی آمادگی را در تهران آغاز کرد.
در این مرحله از اردو 12 دونده سرعتی و پرتابی دعوت شده در ماده های مختلف زیر نظر فردین محمد زاده و رضا ابوالفتحی مربیان تیم ملی به آمادگی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.
میلاد سیار دونده صاحب نام سنندجی نیز در ماده 110 متر بامانع از سوی کادر فنی فدراسیون به مرحله پنجم اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور فراخوانده شده است.
این دونده کردستانی نشان طلای مسابقات بین المللی جام فجر سال 93، مدال نقره رقابت های غرب آسیا امارات متحده عربی در سال 91، مدال نقره مسابقات مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کازانف قزاقستان در خرداد سال 93 و نشان نقره رقابت‌های بین‌المللی ترکیه در سال جاری را در کارنامه ورزشی خود دارد.
اردوی تیم ملی دوومیدانی برای آماده سازی حضور در رقابت های قهرمانی 2017 آسیا و بازی های کشورهای اسلامی از چهار تا 22 فروردین در کمپ تیم ملی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
هم اکنون بیش از 53 هزار و 670 ورزشکار بیمه شده کردستانی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند و این تعداد ورزشکار در 347 هیات ورزشی استانی و شهرستانی عضویت دارند.
7355/ 1904
**خبرنگار: وریا کرمی/ انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.