جعفرتوان روز چهارشنبه، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از بین یک هزار و 362 نفر ثبت نام کننده یک هزار و 343 نفر مرد و بقیه نیز زن هستند.
به گفته وی، از تعداد کل ثبت نام شده گان، 63 نفر در شهر دیواندره و 17 نفر در شهر زرینه، 502 نفر در بخش مرکزی، 405 نفر در بخش کرفتو و 375 نفر در بخش سارال ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره به اهمیت حضور بانوان در صحنه های سیاسی و اجتماعی افزود: این شهرستان در پنجمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستاها 19 داوطلب زن دارد که چهار نفر از آنان در شهر دیواندره، یک نفر در شهر زرینه، 11 نفر در بخش مرکزی، یک نفر در بخش کرفتو و 2 نفر در بخش سارال نام نویسی کرده اند.
به گفته توان، داوطلبان این شهرستان، نخستین گام مشارکت در انتخابات را برداشته اند و انتظار می رود مردم نیز 29 اردیبشهت سال جاری به صورت یکپارچه در برگزاری انتخاباتی پرشور سهیم باشند.
ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال گذشته تا 6 فروردین سال جاری برگزار شد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
7353/ 1904
** خبرنگار: منصورمحمدی/ ** انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.