به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مهدی فرزی شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته هنر انقلاب در سنندج افزود: باید در برنامه های هفته هنر انقلاب از ظرفیت همه رشته های هنری جهت تبیین و معرفی مصادیق هنر انقلاب به مخاطب استفاده شود.
وی اظهار کرد: آنچه که باید در این هفته به آن به صورت جدی توجه شود خلاقیت و نوآوری در نحوه معرفی هنر انقلاب است که مخاطب را بیشتر با مصادیق هنر انقلاب اسلامی آشنا کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان با اعلام آمادگی دفتر نماینده ولی فقیه در برگزاری باشکوه این هفته افزود : ظرفیت هنری استان می تواند هفته ای پر بار برای شروع سالی سرشار از موفقیت و تولید آثار فاخر هنری در استان را رقم بزند.
رئیس حوزه هنری کردستان نیز در این نشست گفت: حوزه هنری به عنوان مولود انقلاب اسلامی و مأمن شهید آوینی با عنوان ملجاء هنر انقلاب با هماهنگی استانداری کردستان قریب به سه سال است که محوریت طراحی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را در استان بر عهده گرفته است.
امین مرادی با اشاره به اصول حاکم بر برنامه های هفته هنر انقلاب در سال 96 افزود: تبیین و معرفی مصادیق هنر انقلاب به مخاطب، توجه ویژه به مبانی معرفت، شیوه زندگی و آثار تصویری و مکتوب شهید آوینی به عنوان نماد هنرمند تراز انقلاب از مهمترین اصولی است که در برنامه های پیش بینی شده مورد توجه قرار گرفته است.
وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با استاندار و مدیران فرهنگی استان، افتتاح کتابخانه تخصصی هنر با محویت هنر انقلاب و ادبیات پایداری در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج، اکران منتخب آثار دهمین جشنواره سراسری فیلم های کوتاه دینی رویش و رونمایی از کتاب های تولیدی حوزه هنری را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته ذکر کرد.
رئیس حوزه هنری کردستان اظهار کرد: همچنین ورک شاپ و کارگاه کاریکاتور با حضور مسعود شجاعی طباطبایی و
ورک شاپ و کارگاه پوستر با حضور یکی از اساتید مطرح کشوری با موضوع هنر انقلاب برگزار می شود.
20 فروردین سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی به عنوان روز هنر انقلاب نامگذاری شده و از چند سال گذشته با پیشنهاد حوزه هنری از 19 تا 25 فروردین به عنوان هفته هنر انقلاب معرفی شده است.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.