به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد فلاحی شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه ستاد بحران شهرستان بانه افزود: این شهر هر ساله میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور می شود که باید همه ادارات و سازمان آمادگی پذیرایی از مسافرین را داشته باشند.
وی اضافه کرد: تمام ادارات بویژه بانک ها باید نگهبان داشته باشند و ادارات دوربین های خود را ویرایش کنند و تا جایی که امکان داشته باشد از این دوربین ها برای پیگیری و کشف جرائم استفاده شود.
فلاحی افزود: یگان های ویژه، اوژانس، هلال احمر و آتش نشانی آمادگی داشته باشند که در صورت وقوع حوادث احتمالی به موقع حاضر شوند.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی در ایام تعطیلات عید احتمال بارش برف و سرما وجود دارد که باید برای این موقع شهرداری آمادگی داشته باشد و تمام تجهیزات در اختیار مدیریت بحران قرار بگیرد.
فلاحی گفت: هفت هتل، هفت مهمانپذیر، 25 مدرسه و 2 سالن ورزشی برای اسکان مسافرین در نظر گرفته شده و در صورت مساعد بودن هوا مسافرین می توانند در پارک ها با برپایی چادر اسکان یابند.
رئیس جمعیت هلال احمر بانه نیز گفت: طرح راهنمایی مسافرین نوروزی با همکاری ستاد تسهیلات سفر برای نوزدهمین سال پیاپی در جمعیت هلال احمر اجرا می شود.
آزاد فتاحی افزود: با همکاری ستاد تسهیلات سفر شهرستان خدمات ویژه به مسافرین ارائه می شود و در مبادی ورودی شهر بروشوهای راهنمای مسافرین در اختیار آنها قرار می گیرد.
شهرستان مرزی بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است..
7469 / 3020
**خبرنگار: زینب طلائی/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.