به گزارش خبرنگار ایرنا، نظام مرادی روز یکشنبه در نشست ستاد اسکان استان در سنندج افزود: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان امسال، 238 مدرسه با 2هزار 274 کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی تجهیز کرده است.
وی اظهار کرد: امسال مراکز اسکان برای مهمانان اتاق های ویژه، الف و ب در نظر گرفته که شامل تجهیزاتی همانند تخت، یخچال، پتو، تلویزیون و گلیم فرش است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان همچنین به تهیه بسته پذیرایی ویژه میهمانان فرهنگی اشاره کرد و گفت: این بسته ها در راستای تکریم هرچه بیشتر فرهنگیان و خانواده های آنان در تمامی مدارس و کلاس های تحت پوشش اسکان، توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به پذیرش میهمانان فرهنگی از روز 28 اسفند ماه جاری بر استقبال از میهمانان و تکریم آنان به بهترین شکل ممکن تاکید کرد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه گفت: امسال بیش از 164 دستگاه تلویزیون ال سی دی، 164 دستگاه یخچال، 360 تخته گلیم فرش و 809 تخته پتو برای تجهیز مراکز اسکان خریداری شده است که بزودی توزیع خواهد شد.
عیسی رحیمی با اشاره به صدور بیمه نامه شناور 18 روزه برای مدارس تحت پوشش اسکان میهمانان نوروزی افزود: این اقدام در راستای پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه انجام شده است.
نوروز 95 در مجموع 43 هزار و 469 نفر میهمان در قالب 10 هزار و 472 خانوار در مراکز اقامتی استن پذیرش و اسکان یافتند که این تعداد شامل 108 هزار و 673 نفر روز میهمان بودند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.