رضا میرزایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در آستانه روزهای پایانی سال قرار داریم و بازار خریدهای نوروزی در این وقت سال گرم است گفت: فرهنگسازی نقش مهم و تاثیرگذاری در حمایت از کالای ایرانی دارد.
وی اظهارکرد: در حوزه داخل شهر با نصب بنر و تبلیغات محیطی مردم را به خرید کالاهای ایرانی ترغیب و تشویق کرد.
وی با بیان اینکه هر یک از افراد جامعه با خرید کالای ایرانی می توانند به تولید داخلی و رونق اقتصادی جامعه کمک کنند گفت:معرفی کالای باکیفیت مرغوب به آحاد جامعه ضروری است.
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ستان کردستان گفت: مصرف کالاهای ایرانی و حمایت از تولید داخلی کشور و جلوگیری از مصرف کالای خارجی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
میرزایی با اشاره به تاثیرات مخرب و ویرانگر کالاهای قاچاق خارجی گفت: کالاهای خارجی افزون بر اینکه تهدید جدی برای اقتصاد داخلی و تولیدات داخلی است، اغلب کالاهای خارجی غیر استاندارد و تقلبی هستند در همین راستا باید کالاهای باکیفیت ایرانی به خریداران معرفی شود.
وی با اشاره به اینکه شهروندان با خرید کالای خارجی به تقویت بنیان اقتصادی بیگانگان کمک می کنند گفت: اطلاع رسانی به مصرف کنندگان نسبت به تولید کالاهای با کیفیت و معرفی کالاهای باکیفیت به مصرف کنندگان ضروری است.
میرزایی با اشاره به اینکه فروشنده دنبال خرید کالای مرغوب و با کیفیت است گفت: تلاش کنیم کالای با کیفیت را با قیمت نازل در اختیار فروشندگان قرار دهیم و در این راستا نشست های متعددی با مراکز تولید برگزار کرده ایم.
7352/ 3020
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.