به گزارش ایرنا شانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان کشور در دریاچه آزادی تهران آغاز شد.
کادر فنی فدراسیون هشت قایقران را به این اردو دعوت کرد که شاهو ناصری قایقران صاحب نام کردستانی نیز در بخش کانو از جمله دعوت شدگان است.
ناصری، مدال نقره بازی های گوانگجو چین و حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را در کارنامه ورزشی خود دارد.
شانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان از روز از روز یکشنبه 8 اسفند در دریاچه آزادی آغاز می شود و تا اواخر اسفند ادامه خواهد داشت.
الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانوکانادایی هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو به عهده دارد.

** اولین جشنواره استانی عکس آسیب های اجتماعی کردستان برگزار می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری اولین جشنواره استانی عکس آسیب های اجتماعی کردستان با عنوان ژیله‌مۆ خبر داد.
هیرش رضایی در خصوص برنامه های معاونت فرهنگی و امور جوانان برای مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: در راستای استفاده از ظرفیت بالای هنر در استان برای کاهش این آسیب ها، اولین جشنواره عکس ژیله‌مۆ به همت موسسه فرهنگی، رسانه ای افق برگزار می شود.
وی با بیان اینکه امروزه حاشیه نشینی از عمده آسیب های اجتماعی کردستان محسوب می شود افزود: به نمایش گذاشتن معضلات و مشکلات حاشیه نشین ها، حضور هنرمندان در مناطق حاشیه و برخورد با مشکلات و ایجاد انگیزه جمعی برای حل آسیب های اجتماعی از اهداف این جشنواره است.
دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره اظهار کرد: علاوه بر بخش ویژه حاشیه نشینی، آثار با موضوعات کودکان کار، تکدی گری، ترافیک و اعتیاد نیز در جشنواره شرکت داده می شود.
رضایی با بیان اینکه جشنواره در 2 بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود افزود: شرکت کنندگان می توانند حداکثر پنج تک عکس و یک مجموعه عکس شامل هفت اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان آخرین مهلت ارسال آثار را 25 اسفند اعلام کرد و گفت: بر اساس تقویم اجرایی جشنواره، مراسم تجلیل از برگزیدگان و افتتاحیه نمایشگاه فروردین 1396 برگزار می شود.
وی از تمام عکاسان استان کردستان به ویژه هنرمندان جوان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به ایمیل Zhilamo1395@Gmail.com ارسال و در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان و یا کانال ارتباطی @Zhilamo1395 مراجعه کنند.

** مجمع انتخابات هیأت پزشکی ورزشی کردستان برگزار می شود
مجمع انتخابات هیأت پزشکی ورزشی استان کردستان روز سه شنبه 10 اسفند با حضور رئیس فدراسیون و اعضای آن در سنندج برگزار می شود.
این انتخابات با حضور چهار کاندیدا برگزار و تصدی این هیأت به مدت چهار سال مشخص می شود.
بابک قطبی، محمد جمال کرمی، منصور فیضی و آرمان روحی صفایی کاندیداهای حاضر در انتخابات هیأت پزشکی ورزشی کردستان هستند که هر کدام با اعلام برنامه های چهار ساله خود، برای کسب آرای بیشتر اعضا تلاش می کنند.
هیات پزشکی ورزشی استان کردستان پیش از این با 2 دوره چهار ساله توسط بابک قطبی اداره شده است.
طبق آئین نامه هیأت های ورزشی افراد شرکت کننده در این انتخابات هیأت باید دارای مدرک دکتری پزشکی باشند.
مجمع انتخابات کردستان به ریاست غلامرضا نوروزی و نایب رئیسی حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار می شود.

** فوتبالیست قروه ای به اردوی تیم ملی جوانان دختر کشور دعوت شد
با نظر کادر فنی فدراسیون، زهره جلالی فوتبالیست قروه ای به منظور انجام یک دیدار دوستانه با تیم بزرگسالان اوکراین در اردوی تیم ملی جوانان دختر کشور حضور خواهد یافت.
در این مرحله از اردو 23 فوتبالیست از سراسر کشور حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر لیلا وقاری سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انجام می دهند.
جلالی در حال حاضر به عنوان بازیکن تیم راه یاب ملل سنندج در رقابت های بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارد.
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال به منظور انجام یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال بزرگسالان اوکراین در مرکز تیم های ملی برگزار می شود.
دیدار تیم ملی جوانان ایران و تیم ملی بزرگسالان اوکراین روز 15 اسفند ساعت 12 ظهر در ورزشگاه آرارات برگزار می شود.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.