به گزارش خبرنگار ایرنا، 'سیدحسن قاضی زاده هاشمی' وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز برای افتتاح چند مرکز درمانی از جمله بیمارستان کوثر سنندج، بیمارستان دهگلان و ام آر ای سقز و مریوان به کردستان سفر کرده است.
**آیین بهره برداری از فاز نخست بزرگترین مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی غرب کشور (بیمارستان 540 تختخوابی کوثر سنندج) امروز برگزار می شود.
این بیمارستان در 10 طبقه و با زیربنای 54 هزار مترمربع شامل بخش های مختلف درمانی و تشخیصی بوده و برای ان بیش از یک هزار و 620 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
**کلینیک تخصصی ویژه دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار 40 میلیارد ریال و بخش اورژانس بیمارستان توحید سنندج به بهره برداری می رسد.
**مرکز ام آر آی مریوان و سقز، کلینیک تخصصی ویژه بیمارستان شهید بهشتی و مرکز فوریت های پزشکی قروه، بیمارستان 32 تختخوابی جدید الاحداث شهدا دهگلان، سی تی اسکن بیمارستانهای امام خمینی ( ره) دیواندره و سینای کامیاران به صورت همزمان توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33230105 و 33288683 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33288682 ارسال کنند.
خوانندگان عزیز همچنین می تواند این نوع برنامه های خود را از طریق ایدی تلگرامی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.