به گزارش ایرنا بابک قنبری روز یکشنبه در کارگاه آموزشی فن بیان و ارتباطات اجتماعی در جمع اعضاء شوراهای اجرایی کانون های دانشجویی هلال احمر استان کردستان در سنندج گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، آماده برگزاری دوره های آموزشی مهیا کردن جوانان جهت حضور تاثیر گذار در جامعه است و در این راستا امکانات و تجهیزات لازم جهت فعالیت های کانون های دانشجویی در اختیار دانشگاه ها قرار داده است.
وی افزود: دبیران کانون ها با هماهنگی دانشگاه ها می توانند دوره های آموزشی ویژه امداد و کمک های اولیه برگزار کنند.
به گفته وی در 2 سال اخیر با بهره گیری از توان کانون های دانشجویی و همکاری خوب دانشگاه ها ، برنامه های مؤثر در راستای اهداف عالی جمعیت هلال احمر برگزار کرده و خود کانون ها برگزار کننده اصلی آنها بوده اند.
قنبری افزود: اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر و استراتژی های طراحی شده مبنی بر آن، مسیر حرکت ما را به سمت اهداف متعالی جمعیت هلال احمر ترسیم کرده است.
وی بهره گیری از توان و ظرفیت های جوانان هلال احمر در راستای فعالیت های بشردوستانه و نوع دوستانه را مهمترین برنامه های هلال احمر برشمرد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان آموزش آموزه های امدادی به جوانان را یکی از اصلی ترین برنامه های ما هلال احمر عنوان کرد و گفت: هم اکنون این طرح در قالب های مختلف در حال اجرا است.
او افزود: کارگاه آموزشی شیوه فن بیان و ارتباطات اجتماعی با هدف تقویت شیوه بیان و ارتباطات اجتماعی اعضای جوانان در دانشگاه کردستان برگزار شد.
قنبری اظهارکرد: اصول و اهداف جمعیت هلال احمر باید نقشه راه همه اعضای جوان جمعیت باشد تا بتوانند در میان سایر اقشار جامعه به درستی فعالیت های داوطلبانه را فرهنگ سازی کنند.
وی ادامه داد: زمانی که یک فرد در جمعیت هلال احمر حضور پیدا می کند و بیشتری تأثیر گذاری را خواهد داشت که به درستی اصول خدمات داوطلبانه را درک کرده و به آن پایبند باشد.
7352/1904
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.