به گزارش خبرنگار مهر، حسین الماسی ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه به بحث انتخابات اشاره کرد و از کسب مقام دوم شهرستان در سطح استان برای روند برگزاری اجرای انتخابات خبر داد.

وی این موفقیت را نتیجه تلاش مجموعه ستاد انتخابات شهرستان دانست و بر تعامل و همکاری در راستای توجه به توسعه منطقه تأکید کرد.

الماسی به بحران کرونا اشاره کرد و با انتقاد از مسئولان استانی گفت: مسئولان استان نسبت به شهرستان بی انصافی داشتند و آن طور که باید شرایط قروه را در نظر نگرفتند.

به گفته وی نمونه گیریهایی که تا به حال انجام شده نشان از ضریب اطمینان دارد و مدیریت بحران در این مدت بسیار خوب پیش رفت.

الماسی با بیان اینکه در قروه حداقل ۴۵ پروژه قابل تحقق در حال پیگیری است، افزود: پروژه انتقال آب و دانشکده صنعت و معدن از جمله طرح‌هایی است که به سرانجام رساندن آن‌ها ضروری بوده و باید انجام شود.

وی با اشاره به جهش تولید و حمایت از سرمایه گذار، تصریح کرد: زمانی می‌توانیم موانع تولید را برداریم که با فساد اداری مبارزه و حق مالکیت را رعایت کنیم.

الماسی بار دیگر با تأکید بر اهمیت پروژه انتقال آب بیان کرد: در هیچ زمینه‌ای تولید محقق نمی‌شود مگر اینکه خواهان انتقال آب باشیم.

وی همچنین خواستار کوتاه شدن فرآیندهای اداری و کاهش ازدحام جمعیت در این شرایط شد.

الماسی بار دیگر حمایت از سرمایه گذار را مهم دانست و بیان کرد: قروه سرمایه گذاران بزرگی دارد و باید تلاش کرد این افراد را برای سرمایه گذاری در منطقه قانع کرد.

فرماندار قروه تکریم به ارباب رجوع، تلاش برای گازرسانی به واحدهای تولیدی، تحقق کامل گازرسانی به روستاهای شهرستان و توجه به تخلیه تلفنی را مهم دانست.

الماسی در ادامه به بدهی ادارات به دستگاه‌های خدمات رسانی همانند مخابرات، برق و گاز اشاره کرد و یادآورد شد: با پرداخت به موقع بدهی خدمت رسانی به مردم بهبود می‌یابد و باید در این زمینه سرعت عمل به کار داد.

وی در پایان خطاب به مدیران ادارات گفت که هر اداره‌ای چند پروژه شاخص برای خود معرفی کند و پیگیر آن باشد.

در پایان از مسئولانی که در بحران کرونا بیشترین فعالیت را داشتند و همچنین از خبرنگار مهر و کردپرس در شهرستان به عنوان فعال‌ترین خبرنگار برای اطلاع رسانی در بحران کرونا تجلیل شد.

در این نشست همچنین از یکسری تغییرات مدیریتی خبر داده شد. برهمین اساس رضا بنی اردلان به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی، سیروس ملاویسی رئیس بهزیستی، حاجعلی فعلی رئیس راه و شهرسازی و کامبیز نجفی به عنوان رئیس دامپزشکی شهرستان قروه معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.