دکتر سینا ماجدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بامداد امروز یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یکدستگاه پراید حامل تعدادی کولبر در گردنه ژالانه محور ارتباطی منطقه هورامان به شدت با هم برخورد کردند.

وی افزود: در این حادثه تمام سرنشینان این خودروها که ۱۰ نفر بودند، مصدوم شده و بلافاصله آمبولانس فوریت پزشکی مستقر در حسین آباد، نیروی فوریت مستقر در شهر هورامان تخت و آمبولانس هلال احمر برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سروآباد با بیان اینکه حادثه تلفات جانی نداشت، یادآور شد: همه مصدومان توسط سه آمبولانس اعزامی به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدندکه برخی به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

گردنه ژالانه و تته در منطقه هورامان سروآباد یکی از نقاط کولبری است که در تمام فصول سال کولبران زیادی از تمام شهرستان های استان کردستان برای کولبری به این منطقه می‌آیند و بدلیل صعب العبور بودن هر ساله تعدادی از کولبر در این گردنه دچار حادثه می‌شوند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.