به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امروز شنبه از دفتر استانی خبرگزاری مهر کردستان بازدید کرد و با خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه بحران کرونا یک مسئله منطقه ای و محلی نیست، بلکه بحرانی جهانی است، اظهار داشت: علیرغم اینکه تمام دنیا با این ویروس درگیر هستند اما می بینیم که رسانه های بیگانه و ضدانقلاب روزانه ده ها خبر از وضعیت ایران در این بحران انتشار میدهند که عمده آنها نیز دروغ است.

وی افزود: خوشبختانه در این جنگ نرمی که دشمنان ما باز هم علیه ما به راه انداختند با توجه به اینکه رسانه های کشور نقش و تاثیرگذاری خود را در مبارزه با کرونا ایفا کردند، نتوانستند به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: خوشبختانه رسانه‌ها از جاذبه و ظرفیتی که داشته‌اند در این موضوع به خوبی استفاده کردند و در بحث کنترل و جلوگیری از انتظار این ویروس اقدامات رسانه ها بسیار مؤثر بود.

سردار حسینی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا با وجود تمام مشکلاتی که در کشورمان ایجاد کرد، اما باعث انسجام ملی و فعال‎سازی ظرفیت‎های مردمی شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت رسانه های انقلابی در استان کردستان، افزود: خبرگزاری مهر در کنار سایر رسانه ها انقلابی در استان به بهترین شکل ممکن در راستای اطلاع رسانی خدمات نظام تلاش کردند.

وی با تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری مهر و فعالیت این رسانه در استان کردستان، افزود: انتظار داریم که همچنان خبرگزاری مهر و سایر رسانه هایی که در دوره انقلاب اسلامی را دارند در راستای اطلاع رسانی شفاف و درست به مردم تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.