به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر چهارشنبه گفتگو با خبرنگاران، آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را یک‌هزار و ۲۴۱ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به روند رو به رشد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان، افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت اخیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان ۶۴ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تا ظهر امروز از مجموع سه هزار و ۶۴ نمونه در استان کردستان، یک‌هزار و ۲۴۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده و نتیجه آزمایش یک‌هزار و ۷۲۴ مورد نیز منفی بوده است.

رضاعی با بیان اینکه شهرستان سقز بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده است، افزود: تا ظهر امروز شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان سقز به ۳۱۱ نفر رسید.ه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به سیر صعودی مبتلایان به کرونا در شهرستان سنندج اشاره کرد و یادآور شد: تا ظهر امروز شمار مبتلایان به کرونا در مرکز استان به ۳۰۸ نفر رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت سایر شهرستان‌های استان کردستان، گفت: تا ظهر امروز در شهرستان بانه ۱۵۲ نفر، قروه ۱۰۵ نفر، دهگلان ۶۶ نفر، مریوان ۷۵ نفر، بیجار ۵۴ نفر، دیواندره ۸۲ نفر، کامیاران ۶۷ نفر و سروآباد ۲۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به شمار مرگ و میر ثبت شده به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در استان کردستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای ورود این ویروس به این استان تا ظهر امروز، ۱۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بخش نیز شهرستان سقز با ثبت ۳۳ مورد مرگ قطعی به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در رتبه اول استان کردستان قرار گرفته است، گفت: قروه ۱۹ نفر، بانه ۱۶ نفر، سنندج ۲۲ نفر، بیجار ۸، کامیاران ۹ نفر، مریوان شش نفر، شهرستان دیواندره چهار نفر و دهگلان دو نفر مرگ قطعی به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی جامعه بهداشت و درمان این استان برای مداوای افراد مبتلا به ویروس کرونا، متذکر شد: تا ظهر امروز در مجموع ۷۲۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا بهبود پیدا کرده و از مراکز بهداشتی و درمانی مرخص شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.