شهاب وحیدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخشی قابل توجهی از این افزایش استقبال مردم از تجارت الکترونیکی مرسوله‌های پستی به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و استان بوده است.

وی تعداد مرسوله‌های پستی وارده و صادره از طریق تجارت الکترونیک را در فروردین پارسال به ترتیب پنج هزار و ۴۲۶ فقره و ۲۵۳ مورد اعلام کرد و افزود: فروردین امسال هفت هزار و ۱۹۲ فقره مرسوله وارده و یک هزار و ۴۶۵ فقره صادره به صورت الکترونیکی در استان جابجا شد.

مدیرکل پست کردستان از مراجعان خواست در زمان مراجعه به باجه‌های پستی موارد بهداشتی و حفاظتی را رعایت کنند و گفت: در زمان جابجایی بسته‌های پستی اقدامات لازم در زمینه ضدعفونی کردن مرسوله‌ها انجام می‌شود، بنابراین مردم بابت این موضوع نگرانی نداشته باشند.

وحیدیان به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی طرح تحول ستاپ( سکوی تجارت الکترونیک پست) در کشور اشاره کرد و یادآور شد: شرکت پست کردستان هم تلاش می‌کند این طرح را در استان اجرا کند تا زمینه گسترش هرچه بیشتر تجارت الکترونیک فراهم شود.

هم اکنون ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.