سید جمیل احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا کنون ۳۱ مربی آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان ۳۱ فیلم آموزشی مهارتی در مجموع ۶۶۰ دقیقه را تولید کرده اند که ۴۰۰ تن از کارآموزان آن را از تارنمای اداره کل دانلود و از آموزش‌های آن بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: این میزان فیلم آموزش مهارتی در قالب ۲۴ رشته تولید شده که رشته‌های مهارتی تراشکاری، تراش و فرز CNC، کشاورزی، اتومکانیک، انرژی های نو، عمران، هنرهای تزیینی (مختص بانوان)، تاسیسات و ابزار دقیق از جمله این رشته‌ها است.

احمدی اضافه کرد: سطح محتواهای الکترونیکی تولید شده براساس سرفصل های استانداردهای آموزشی سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور بوده و برای تمام کارآموزان و علاقمندان حوزه مهارت آموزی  کاربرد دارد و روند تولید محتواهای آموزشی نیز تا اعلام ستاد ملی مهار کرونا کماکان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای کردستان تاکید کرد: کارآموزان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی سایت  www.kurdme.com  نسبت به دانلود و بهره گیری از آموزش های مهارتی در ایام تعطیلی مراکز آموزشی اقدام کنند.

در حال حاضر ۱۶ مرکز آموزش فنی حرفه ای چارت دار دولتی و ۱۳۴ آموزشگاه فنی حرفه ای خصوصی در این استان مجوز فعالیت دارند که حدود ۷۵۰ مربی نیز در این مراکز مشغول به کار و آموزش هنرجویان هستند.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

بر اساس آخرین آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در ایران تا روز ۲۴ فروردین ۹۹، ۷۱هزار و ۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۴۷۴ نفر رسیده است.

طبق آخرین آمار، یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۱۵۵ نفر در کل جهان به کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.