فراخوان این جشنواره روز چهارشنبه منتشر شد و بخش‌های رقابتی اعلامی آن به زبان‌های کردی و فارسی ویژه جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال، بخش آزاد بدون شرط سنی و بخش‌ محتوایی آن نیز شامل داستان کوتاه، دل نوشته، خاطره و طنز است.

آثار شرکت کنندگان توسط سه داور به لحاظ نداشتن غلط املایی، جمله‌بندی صحیح، رسا و روان بودن، دارا بودن نقطه اوج و نتیجه، داشتن گفتگو در داستان و فضا سازی بررسی خواهد شد.

شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که تنها داستان‌هایی که توسط خودشان نوشته شده را تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ به صورت متون فایل WORD یا PDF با فونت B Nazanin با اندازه‌ قلم ۱۴ در صفحه A۴ به پست الکترونیکی جشنواره شامل lavankurd۲۰۲@gmail.com یا آدی @Mediascool۱ در تلگرام ارسال کنند.

هر اثر باید در فایلی جداگانه و در قالب word بوده و لازم است مشخصات صاحب اثر شامل نام اثر، نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، آدرس استان، شهر و محل سکونت و پست الکترونیکی در صفحه‌ای جداگانه بطور کامل نوشته شود.

شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره‌ای حائز رتبه یا برگزیده شدنو قبلا در مجموعه داستان‌های فردی یا جمعی به‌صورت کتاب منتشر نشده باشند البته انتشار اثر در نشریات محلی شامل این محدودیت نمی‌شود.

افراد در صورت برنده شدن یا نشدن در رقابت در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ از طرف دبیرخانه جشنواره یک ایمیل و پیامک دریافت خواهید کرد که در راستای دریافت جایزه و اعلام رضایت برای چاپ شدن اثر راهنمایی می‌شوید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.