به گزارش خبرنگار مهر، محمد دره وزمی شنبه شب در هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان کردستان، به پلمب ۳۵۰ واحد صنفی متخلف در این مدت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: به تدریج می توان از ۲۰ فروردین به بعد امکان باز شدن و فعالیت بازار و اصناف را فراهم کرد اما بسته ماندن بازارهای سرپوشیده باید همچنان در دستور کار باشد.

وی در بخش دیگرذی از سخنان خود به حمایت و شناسایی واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا در استان کردستان اشاره کرد و افزود: واحدهای تولیدی که بعد از شیوع کرونا در کشور و این استان دچار خسارت شده و آسیب دیدند شناسایی و از آنها حمایت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: به عنوان حامی تولید و اشتغال به بخش خصوصی و فعالیت‌های آنها اعتقاد کامل و عملی داریم و از تمامی امکانات برای تقویت این بخش استفاده می‌کنیم.

دره وزمی با اعلام اینکه تولید در استان تعطیل نشده است، یادآور شد: همه تلاش ما این است که واحدهای تولیدی استان بتوانند در شرایط بیماری کرونا با کمترین آسیب به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا به صنعت و بازرگانی داخلی و تا حدودی به تجارت خارجی ضربه زده است، بیان کرد: در سازمان صمت استان بخشی برای شناسایی واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا تشکیل شده تا میزان آسیب‌ها و خسارات وارده به آنها را مشخص کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: دولت اعتباری معادل ۷۵ هزار میلیارد تومان برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته است لذا از این محل به واحدهای تولیدی شناسایی شده در استان تسهیلات لازم را اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.