سرهنگ طیب محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش های رسیده مبنی بر فعالیت چند نفر از فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: نیروهای مبارزه با مواد مخدر پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و هماهنگی با مراجع قضایی و رصد شبانه روزی موفق شدند طی چند عملیات موفق پلیسی تعداد سه نفر از سوداگران مرگ که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سروآباد یادآور شد: همراه این سه نفر مقادیری مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد و برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده تخلف تحویل مقامات قضایی داده شدند.

وی تاکید کرد: حفظ سلامت، امنیت و آرامش و آسایش مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و در این راستا هرکسی بخواهد به امنیت جانی و مالی مردم را به خطر بیندازد با برخورد قاطع پلیس روبرو است.

سرهنگ محمدی با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت همیار همیشگی پلیس باشند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.