به گزارش خبرنگار مهر، شرمین شریفی صبح یکشنبه در حاشیه آغاز طرح نهال کاری معابر اصلی سطح شهر سنندج، اظهار داشت: توسعه فضای سبز و کاشت گونه های درختی متناسب با شرایط اقلیمی و آب و هوایی از مهمترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است.

وی افزود: هر ساله در روزهای پایانی اسفند و با آغاز فصل بهار این سازمان در راستای رسالت کاری خود و با همکاری مناطق و نواحی نسبت به تهیه و کاشت نهال اقدام می کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادامه داد: بعضی از درختانی که در سطح بلوارها و رفیوژهای سطح شهر وجود داشته به دلایل مختلفی از جمله برخورد ماشین از بین رفته و یا خشک شده بود.

شریفی یادآور شد: به همین منظور و در راستای کاهش آلایندگی هوا، حفظ، احیاء و گسترش فضای سبز و واکاری معابر داخل شهر عملیات کاشت نهال در دستور کار قرار گرفت.

وی از کاشت چهار هزار اصله نهال در معابر سطح شهر سنندج خبر داد و بیان کرد: عملیات چاله کنی جهت غرس نهال توسط واحد فضای سبز شهرداری مناطق انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با اشاره به اینکه گونه های آبی و با نیاز آبی پایین برای نهال کاری تهیه شده است، گفت: این گونه ها شامل افرا، چنار، اقاقیا، چتری، بلوط، زیتون تلخ و بادام تلخ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.